Bakery Nexus

Uit dit dossier
IJs in de winter?!

IJs in de winter?!

Tijdens het schrijven van deze column is het eind maart en ben ik net terug van een zakenreis door Finland waar ik honderden kilometers ver ijswegen heb gereden en lokaal temperaturen tot -17 graden Celcius heb gehad. Een geweldig mooie ervaring en tot mijn grote verrassing wordt hier ondanks deze extreme kou nog veelvuldig ijs gegeten. Finland is zelfs...

Positieve energie

Positieve energie

Ik kreeg een appje van Tamara die binnen Bakery Nexus in de werkgroep Communicatie zit: ‘Zou jij misschien de volgende column willen schrijven?’, gevolgd door een smiley en twee gevouwen handjes, wat staat voor ‘alsjeblieft’. En terwijl ik ‘nee’ denk, antwoord ik ‘ja’. Een column schrijven is niet helemaal mijn ding, maar waarom doe ik het dan toch?...

Op naar de 23.000

Op naar de 23.000

Met een baguette in mijn tas en de Franse klanken van Stromae op de radio rijd ik van de Europain terug naar Utrecht. ‘Ik wil geïnspireerd worden’, is het antwoord dat ik by far het meest hoor op mijn vraag wat men op een beurs zoekt. Inspiratie betekent voor mij dat je op een andere manier gaat kijken en je een nieuw inzicht krijgt. Dat gaat verder...

Het ligt aan jou!

Het ligt aan jou!

We hebben inmiddels weer een jaar achter ons gelaten. Voorafgaand aan de laatste dag van het jaar word je overspoeld met lijstjes. De 25 leukste tv-fragmenten van het jaar en de indrukwekkendste sportmomenten, nieuwsoverzichten en muzikale aftelreeksen, met als afsluiter de oudejaarsconference, waarbij we over al die momenten nog een fikse dosis humor...

Smileys scoren

Smileys scoren

Veel bakkerijen hebben als ambitie om een 9 + organisatie te worden. Dat is een organisatie waar de gemiddelde klanttevredenheid hoger scoort dan een 9. Met als rendement loyale klanten die geregeld herhalingsaankopen doen. Bovendien zijn tevreden klanten een wandelend reclamebord voor jouw organisatie. Een 9 + organisatie word je niet zomaar. Het...