Beko Advies

Uit dit dossier
IJs; gouden tijden in de zomer of substantiële bijdrage aan uw resultaat?

IJs; gouden tijden in de zomer of substantiële bijdrage aan uw resultaat?

De zomer van 2018 zal bij menigeen nog in het geheugen gegrift staan. De tropische, langdurige hitte in Nederland stuwde de ijsverkopen naar ongekende hoogte. De Unilever fabriek van Ben & Jerry’s in Hellendoorn draaide overuren. De verkoop van normaalgesproken een maand ging weg in een week.

Droeftoeters en bruistabletjes

Droeftoeters en bruistabletjes

De klant centraal stellen is geen ouderwets begrip zoals je tegenwoordig vaak hoort, maar juist heel erg van deze tijd. En keihard nodig! Het jaaroverzicht 2019 van de Beko OmzetBarometer liet in ieder kwartaal een forse daling van aantal kassabonnen zien, op het laatste kwartaal na. Jaar in, jaar uit daalt het aantal kassabonnen bij de ambachtelijke...

Geloof, hoop & liefde, maar liefde is de belangrijkste

Geloof, hoop & liefde, maar liefde is de belangrijkste

Dit kwam in me op toen ik nadacht over de vraag te schrijven over ambacht en industrie. Waar hebben ze elkaar nodig, waar versterken ze elkaar? Pfff dacht ik, die relatie kende eerder haat dan liefde. Maar tijden veranderen.

Bent u voor uw klant van toegevoegde waarde?

Bent u voor uw klant van toegevoegde waarde?

Sinds juni 2019 werk ik in de bakkersbranche. Eerder was ik als adviseur al actief voor groentespeciaalzaken, het mkb en de horeca. Het geeft mij namelijk energie om (vers)ondernemers te laten excelleren en door mijn begeleiding hierin van toegevoegde waarde te zijn.

Trends in bakkerijmachines

Trends in bakkerijmachines

“Tijden veranderen” en “Het gaat allemaal zo snel”. Je hoort het in de maatschappij steeds vaker. Dat geldt uiteraard ook voor de bakkerijbranche. Misschien maar goed ook, want als ondernemer wil je steeds de uitdaging aangaan. Stilstaan betekent immers achteruitgang!