Marketing

Uit dit dossier
Slim verpakken geeft zoetere smaak

Slim verpakken geeft zoetere smaak

Psychologische processen kunnen de smaakwaarneming en de keuze voor producten met een verlaagd suikergehalte beïnvloeden. Dit inzicht kan helpen de consumentenacceptatie van deze voedingsproducten te verhogen.

Gratis eierkoeken tijdens Speltember 2021

Gratis eierkoeken tijdens Speltember 2021

De actiemaand Speltember van Ireks staat in het teken van de nieuwe speltoogst. Grondstoffenleveranvier Ireks moedigt bakkers aan om klanten deze maand kennis te laten maken met speltproducten. Dit jaar promoot Ireks de spelt eierkoeken. Bakkers kunnen deze gratis weggeven aan hun klanten.  Ireks heeft voor Speltember een complete actie samengesteld....

Succesvolle tweede editie Happy Saturday

Succesvolle tweede editie Happy Saturday

De tweede editie van Happy Saturday op zaterdag 23 januari verliep succesvol. Bakkers deelden hun acties op social media en veel deelnemers zagen meer klanten in hun winkel. Dat meldt NBOV.

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Veel foodondernemers zijn actief op Facebook en Instagram om hun producten aan te prijzen. Ze vergeten daarbij hun verhaal te vertellen; teksten schrijven voor social media vinden ze lastig. Voormalig slagersvrouw Gisèle Rebel helpt ondernemers in de food- en horecabranche om meer (online) omzet te maken via Facebook, Instagram, nieuwsbrieven en hun...

Sociale media:  alles onder controle?

Sociale media: alles onder controle?

Uw medewerker onderhoudt al jaren uw website, webshop en Facebookpagina. Maar wat als hij ziek wordt of een andere baan vindt? Sociale en online­media zijn voor veel bakkerijen inmiddels onmisbare communicatie- en verkoopkanalen. Ga daarom eens na of u het aan ‘de achterkant’ allemaal goed geregeld hebt: op technisch, organisatorisch en juridisch vlak....