Marketing

Uit dit dossier
Bakeplus presenteert podcast over horeca in de Efteling

Bakeplus presenteert podcast over horeca in de Efteling

In samenwerking met Smaakmakers heeft Bakeplus een podcast opgenomen over de werkwijze van de horeca in de Efteling. De podcast, die bestaat uit twee delen, is te beluisteren op de website van Bakeplus.

Sinterklaascampagne Bakeplus goed ontvangen

Sinterklaascampagne Bakeplus goed ontvangen

“Je geeft een klein beetje, je krijgt heel veel terug.” Zo vond een van de deelnemende bakkers. “Een aantrekkelijke, ludieke en vooral toegankelijke actie voor iedere bakker”, noemde Bakeplus de Sinterklaas­campagne van 2021, die de leverancier met vijf partners uit de branche organiseerde.

Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Versspecialisten kunnen vanaf 18 oktober verschillende gratis workshops, masterclasses en coaching sessies volgen bij Google. Deze worden aangeboden in samenwerking van met brancheorganisaties VBW, VNV, ADN, NBOV en KNS.

Eerste On the way to PlanetProof themaweek gelanceerd

Eerste On the way to PlanetProof themaweek gelanceerd

Klimaatambassadeur Helga van Leur en Sjaak van der Tak, voorzitter LTO Nederland, openden maandag 14 september de eerste On the Way to PlanetProof week. Tot en met 19 september staan de producten met het keurmerk in de spotlights in supermarkten, televisiespots en social media.

Slim verpakken geeft zoetere smaak

Slim verpakken geeft zoetere smaak

Psychologische processen kunnen de smaakwaarneming en de keuze voor producten met een verlaagd suikergehalte beïnvloeden. Dit inzicht kan helpen de consumentenacceptatie van deze voedingsproducten te verhogen.