Marketing

Uit dit dossier
Succesvolle tweede editie Happy Saturday

Succesvolle tweede editie Happy Saturday

De tweede editie van Happy Saturday op zaterdag 23 januari verliep succesvol. Bakkers deelden hun acties op social media en veel deelnemers zagen meer klanten in hun winkel. Dat meldt NBOV.

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Tips van Gisèle Rebel voor online verkoop

Veel foodondernemers zijn actief op Facebook en Instagram om hun producten aan te prijzen. Ze vergeten daarbij hun verhaal te vertellen; teksten schrijven voor social media vinden ze lastig. Voormalig slagersvrouw Gisèle Rebel helpt ondernemers in de food- en horecabranche om meer (online) omzet te maken via Facebook, Instagram, nieuwsbrieven en hun...

Sociale media:  alles onder controle?

Sociale media: alles onder controle?

Uw medewerker onderhoudt al jaren uw website, webshop en Facebookpagina. Maar wat als hij ziek wordt of een andere baan vindt? Sociale en online­media zijn voor veel bakkerijen inmiddels onmisbare communicatie- en verkoopkanalen. Ga daarom eens na of u het aan ‘de achterkant’ allemaal goed geregeld hebt: op technisch, organisatorisch en juridisch vlak....

Zet klanten in het zonnetje tijdens Happy Saturday

Zet klanten in het zonnetje tijdens Happy Saturday

Maandag 18 januari is het Blue Monday. De meest deprimerende dag van het jaar. Ambachtelijke bakkers, banketbakkers en chocolatiers van Nederland zetten hier Happy Saturday tegenover. Zaterdag 23 januari zetten zij hun klanten extra in het zonnetje.

Meer omzet dankzij visual merchandising

Meer omzet dankzij visual merchandising

Hoe verleid je klanten om bepaalde producten te kopen? Heeft het zin om aandacht te besteden aan je productpresentatie? Deze vragen zijn gesneden koek voor Peter de Bie van Studio NRG Blue in Amsterdam. Hij ondersteunt en adviseert zijn klanten bij visual merchandising. Dat werpt zijn vruchten af: klanten behalen een omzetgroei van 30 procent.