Marketing
Uit dit dossier
September start campagne 'Brood, goed verhaal'
In september start het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) met de campagne ‘Brood, goed verhaal’. Deze campagne is te zien via televisie, social media, online video en print.
Bakeplus en partners trappen Sinterklaascampagne af
Bakeplus en partners lanceren dit jaar de vernieuwde Sinterklaascampagne voor (kinderen van) consumenten van de bakker. De actie bestaat uit een kleurrijke aftelkalender met het thema ‘Wie is de geheime hulppiet?’ en een uitgebreid marketingpakket met posters en online materialen. Hiermee kunnen bakkers van de Sinterklaasperiode een groot succes maken....
Bakeplus presenteert podcast over horeca in de Efteling
In samenwerking met Smaakmakers heeft Bakeplus een podcast opgenomen over de werkwijze van de horeca in de Efteling. De podcast, die bestaat uit twee delen, is te beluisteren op de website van Bakeplus.
Sinterklaascampagne Bakeplus goed ontvangen
“Je geeft een klein beetje, je krijgt heel veel terug.” Zo vond een van de deelnemende bakkers. “Een aantrekkelijke, ludieke en vooral toegankelijke actie voor iedere bakker”, noemde Bakeplus de Sinterklaascampagne van 2021, die de leverancier met vijf partners uit de branche organiseerde.
Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan
Versspecialisten kunnen vanaf 18 oktober verschillende gratis workshops, masterclasses en coaching sessies volgen bij Google. Deze worden aangeboden in samenwerking van met brancheorganisaties VBW, VNV, ADN, NBOV en KNS.