Marketing

Uit dit dossier
Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Hoe maak je een goede nieuwsbrief?

Een nieuwsbrief is een goed marketingmiddel. Je treedt direct in contact met je klant en bereikt er meer mensen mee dan met je social media-berichten. Maar hoe maak je een nieuwsbrief die gelezen wordt?

Verwen het oog!

Verwen het oog!

De bakker met zijn smoezelige schort die met één hand een laatste toef slagroom op een feestelijke verjaardagstaart spuit en met zijn andere hand zijn telefoon vasthoudt om dit heugelijke moment te delen met zijn volgers: zijn digitale klanten en ambassadeurs. Ik kan het alleen maar aanmoedigen, ook al zie ik ook die vaatdoek op de werkbank liggen en...

De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

De kracht van de versspeciaalzaak in tv-spot

Zeven versbranche-organisaties brengen gezamenlijk een nieuwe tv-spot met de boodschap 'Vers en met liefde'. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

Let op met gebruik van muziek, tekst of beeld van een ander - Dat kost geld!

Let op met gebruik van muziek, tekst of beeld van een ander - Dat kost geld!

In de bakkerij staat ’s nachts een lekker muziekje op, overdag zorgt een playlist voor een prettige sfeer in uw zaak. U geeft uw klanten een kopietje mee van een lunchrecept van een bekende kok, dat ze met uw eigen desembrood kunnen maken. En voor een verjaardagstaart met een foto van K3 draait u uw hand niet om.

Coronacrisis? Zo boost jij straks je omzet!

Coronacrisis? Zo boost jij straks je omzet!

Je had als ondernemer zulke mooie plannen voor 2020. Tot het coronavirus op visite kwam en roet in het eten gooide. Waarschijnlijk zit je nu noodgedwongen thuis en ben je druk bezig de schade zoveel mogelijk te beperken. Een lastige tijd, maar ook een tijd waarin ineens ruimte is voor zaken die normaal gesproken blijven liggen. Bijvoorbeeld het verbeteren...