Marketing

Uit dit dossier
Sinterklaascampagne helpt de ambachtelijke bakker

Sinterklaascampagne helpt de ambachtelijke bakker

Ondanks het mooie weer van de afgelopen dagen zullen veel bakkers al bezig zijn met de donkere dagen van december. Met de feestdagen, maar natuurlijk ook met het Sinterklaasfeest. De kans voor de ambachtelijke bakker om zich te profileren met gevulde speculaas, boterletters, marsepein en chocoladeletters. Om de bakkers daarbij te helpen introduceren...

Eerste onderzoek onder Nederlandse bakkers

Eerste onderzoek onder Nederlandse bakkers

Bakkerspanel onderzoekt drie keer per jaar hoe bakkers tegen hun vak en de sector aankijken. Eén keer per jaar onderzoekt het bureau hoe consumenten tegen bakkers en bakkerijproducten aankijken. Het eerste onderzoek loopt nu en u kunt nog deelnemen. Dan ontvangt u na afloop de resultaten in uw mailbox.

Het Pandabroodje bestaat 30 jaar

Het Pandabroodje bestaat 30 jaar

Dertig jaar geleden werd het eerste Pandabroodje aangeboden aan Prins Bernhard. Sinds de introductie in 1989 heeft dit meergranenbroodje in België én Nederland €4.234.189,- opgeleverd voor het Wereld Natuur Fonds.

Vijf tips om Generatie Z te bereiken

Vijf tips om Generatie Z te bereiken

In 2019 bestaat de wereldpopulatie voor 32 procent uit Generatie Z-jongeren. In 2020 stijgt dat percentage naar 40 procent. Hie bereik je als ambachtsman deze generatie?

‘Hoe richt ik mij meer op kinderen?’

‘Hoe richt ik mij meer op kinderen?’

Ik zie veel ouders met kinderen bij mij in de winkel komen, maar niet in vaste regelmaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze groep vaker in mijn winkel komt?