Boeken

Uit dit dossier
Tijdwinst – Elke dag om 15.00 uur klaar

Tijdwinst – Elke dag om 15.00 uur klaar

In het boek Tijdwinst – Elke dag om 15.00 uur klaar geeft Björn Deusings praktische tips over time management en slimmer werken. Hij belooft hogere productiviteit, meer rust en een zes-urige werkdag.

Alles over ijsbereiding in -12°C Gelato

Alles over ijsbereiding in -12°C Gelato

Binnenkort verschijnt er een nieuw boek over ijsbereiden, -12°C Gelato van Bas van Haaren en Nils Hendrikse. Het boek biedt een schat aan informatie voor de professionele ijsbereider, met techniek, recepten en de mooiste desserts.

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”

Goed teamwerk - Karin Derksen

Goed teamwerk - Karin Derksen

Lukt het jou en je team om het beste resultaat uit de samenwerking te halen? Heeft iedereen er plezier in en zijn alle betrokkenen tevreden? Als dat niet (altijd) lukt, ben je geen uitzondering. Zowel in de praktijk als uit onderzoek blijkt dat het rendement en werkplezier in teams vaak tegenvalt.

Klantgericht leiderschap

Klantgericht leiderschap

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet.