Inspiratie - Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Uit dit dossier
Stichting Ambachtelijke Bakkerij laat bakkers zelf kiezen

Stichting Ambachtelijke Bakkerij laat bakkers zelf kiezen

Dit najaar publiceert de Stichting Ambachtelijke Bakkerij geen decemberspecial van het magazine Bakwerk, maar laat zij de bakker zijn eigen tijdschrift samenstellen. Dat kan aan de hand van een catalogus met artikelen, gecombineerd met eigen inbreng, zoals een voorwoord, logo’s, bestellijsten of aanbiedingen. Zo krijgt iedere bakker zijn eigen unieke...

Gratis app Bakkersbrein ingrijpend vernieuwd

Gratis app Bakkersbrein ingrijpend vernieuwd

De app Bakkersbrein, een initiatief van de Stichting Ambachtelijke Bakkerij en de Nationale Bakkerij Academie, is volledig vernieuwd. Het leereffect is vergroot, waardoor deelnemers met de online quiz hun kennis eenvoudig kunnen uitbreiden.

Die eerste indruk

Die eerste indruk

Ik wens je veel medewerkers! Een wens die een negatieve klank en betekenis heeft, maar die momenteel toch best relevant is. Horeca­zaken zitten na maandenlange sluiting meer dan ooit te springen om goede medewerkers en ook ambachtelijke bakkers zijn naarstig op zoek naar collega’s.

Nieuwe website Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Nieuwe website Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Stichting Ambachtelijke Bakkerij heeft de website vernieuwd. "Het is zover: na maanden keihard werken staat onze vernieuwde website live. Het resultaat mag er zijn en daar zijn we dan ook best trots op!"

Bestuursleden (en een bakker) aan het woord: ‘De SAB is van ons allemaal’

Bestuursleden (en een bakker) aan het woord: ‘De SAB is van ons allemaal’

Met behulp van de Stichting Ambachtelijke Bakkerij beschikt iedere ambachtelijke bakker over professionele marketing- en communicatiemiddelen. Op de website van de stichting zijn inmiddels ruim duizend artikelen te vinden, waarmee meer dan een miljoen consumenten zijn bereikt.