Inspiratie - Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Uit dit dossier
December is dé maand om op te vallen

December is dé maand om op te vallen

De Stichting Ambachtelijke Bakkerij (SAB) is er voor bakkers, ondernemers en bakkerijmede­werkers en wil bijdragen aan de promotie van de ambachtelijke bakker. Een groot deel van die promotie bestaat uit communicatie met de klant: via medewerkers, sociale media, de website én in de winkel. De decembermaand leent zich bij uitstek voor optimale communicatie...

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: Decemberspecial Bakwerk 2020 klaar voor verzending

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: Decemberspecial Bakwerk 2020 klaar voor verzending

Als COVID-19 ons iets heeft gebracht, is het de (her)waardering van klein geluk. Thuisblijven, samen zijn met familie, tijd voor elkaar. Waarden die ook in december sterk worden gevoeld en beleefd. Draag er als ambachtelijke bakker je eigen steentje aan bij! Bijvoorbeeld in de vorm van Bakwerk: een sfeervol en kleurrijk consumentenmagazine.

Test jouw kennis van het gewijzigde Warenwetbesluit Meel en brood

Test jouw kennis van het gewijzigde Warenwetbesluit Meel en brood

Sinds 1 juli 2020 geldt het aangepaste Warenwetbesluit Meel en brood. Hoeveel weet jij al van het nieuwe Warenwetbesluit? Stichting Ambachtelijke bakkerij helpt hierbij met Bakkersbrein.

Haak in op de bijzondere dagen in september

Haak in op de bijzondere dagen in september

De vakanties zitten er weer op en het gewone leven begint weer. Hoewel het gewone leven er dit jaar anders dan normaal uitziet door de corona. September heeft volgens Stichting Ambachtelijke Bakkerij een aantal leuke dagen waar de bakker op social media kan inhaken.

Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft vijf tips voor online communicatie

Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft vijf tips voor online communicatie

Welk nieuws bied je in deze coronatijd zelf aan als bakkerij? Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft vijf tips voor online communicatie.