Nieuws
Hoe gingen de bakkers om met de hitte?

Hoe gingen de bakkers om met de hitte?

De tweede hittegolf van het jaar was vorige week een feit. Het was extreem warm, het kwik steeg zelfs boven de veertig graden. Ondanks de hitte ging het werk bij de ambachtelijke bakker gewoon door. Hoe gingen zij om met de warmte?

ABN Amro voorspelt stijgende graanprijzen

ABN Amro voorspelt stijgende graanprijzen

De prijzen van mais, tarwe en soja gaan komend jaar stijgen. Dat voorspelt ABN Amro in het rapport Agri Granen Insights. De prijsontwikkeling van granen kende het afgelopen jaar sterke pieken en dalen door extreme weersomstandigheden en mondiale handelsconflicten.

Het moment van aankoop en consumptie van brood komt samen

Het moment van aankoop en consumptie van brood komt samen

In het vorige artikel in Bakkers in bedrijf hebben we u geïntroduceerd in vijf belangrijke veranderingen in de verkoop van brood richting 2025. In dit artikel staan we stil bij misschien wel de belangrijkste van die vijf ontwikkelingen: het feit dat het moment van aankoop en consumptie van brood steeds dichterbij elkaar komt te liggen.

Bakker Bart en Bakerstreet vormen samen een nieuw bedrijf

Bakker Bart en Bakerstreet vormen samen een nieuw bedrijf

De ketens Bakker Bart en Bakerstreet gaan samen verder in een nieuwe holding met de naam Vital Food Group B.V. Beide merken blijven gewoon bestaan. Bakker Bart hoopt dat door samen te gaan met Bakerstreet beide bedrijven sterker kunnen groeien.

Zomerhitte de baas blijven: Houd hoofd en producten koel

Zomerhitte de baas blijven: Houd hoofd en producten koel

Met temperaturen van 25°C of hoger vertoeft menig landgenoot aan de kust of bij het zwembad. Voor werkend Nederland betekenen de zomerse temperaturen niet altijd ‘mooi weer’. Zeker waar gewerkt wordt met bederfelijke producten, zoals in de bakkerij, moeten maatregelen worden getroffen om de hitte de baas te blijven. Lukt dat niet? Dan ligt een waarschuwing...

Zo verkoop je alles

Zo verkoop je alles

De titel van dit boek, 'Zo verkoop je alles. Hoe je reclame maakt waar iedereen blij van wordt', is enigszins bedrieglijk. Het behandelt namelijk veel meer dan alleen reclame maken. De fundamentele boodschap van de auteur Erwin Wijman is heel simpel: een ondernemer moet zijn merk begeerlijk maken en dit delen met de wereld.

Bakkers in bedrijf – editie 6
Bestel nu twee gratis proefnummers

Bent u nog niet bekend met Bakkers in bedrijf?
Vraag dan hier uw proefabonnement aan en ontvang 2 gratis proefnummers.

Aanvragen
Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks de gratis digitale nieuwsbrief van Bakkers in bedrijf en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen in de bakkerijbranche.

Inschrijven
Evenementen

LEF foodfestival

25 augustus 2019

Lees meer

Annapoorna ANUFOOD India

29 augustus 2019 - 31 augustus 2019

Lees meer

Horeca beurs Noord-Brabant

9 september 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer