Doet u mee aan een nieuwe oliebollencompetitie?

Stichting Ambachtelijke Bakker_Oliebollen

Stichting-Ambachtelijke-Bakker_Oliebollen-300x203 Foto: Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Zoals u wellicht heeft gehoord, stopt het AD met de welbekende Oliebollentest. Stichting Ambachtelijke Bakkerij onderzoekt de behoefte en mogelijkheden voor een eigen opzet rondom de oliebollen. Een mooi product in de bakkerijbranche dat u veel klanten en omzet kan opleveren. Wij vernemen graag wat uw gedachten zijn rondom een oliebollencompetitie; anders dan de opzet van de AD Oliebollentest.

Daarom willen we u vragen deze vragenlijst in te vullen. Het zijn enkel 8 korte vragen en het kost maar een paar minuten tijd om die te beantwoorden. Op basis van de reacties en vervolggesprekken komen we bij u terug met een mogelijke nieuwe opzet.

Er zijn meerdere partijen in de branche die wedstrijden/competities overwegen. Uiteraard worden daarbij ook de samenwerkingen onderzocht. Het kan zijn dat u via andere partijen ook een (soortgelijke) enquête ontvangt.

Klik hier om naar de vragenlijst te gaan

Bij voorbaat hartelijke dank voor uw medewerking.

  • Met vriendelijke groet,
  • Sandra Pluim
  • Stichting Ambachtelijke Bakkerij
Lees ook
Stichting Ambachtelijke Bakkerij present op Bakkersvak

Stichting Ambachtelijke Bakkerij present op Bakkersvak

De Stichting Ambachtelijke Bakkerij (SAB) is er voor bakkers, ondernemers en bakkerijmedewerkers. Daarom is de stichting uiteraard present op de aankomende editie van Bakkersvak in Gorinchem op 1, 2 en 3 maart aanstaande. Net als voorgaande jaren deelt de SAB een stand met de NBA en de NBOV. Kom je langs?

Helden uit het vak inspireren studenten

Helden uit het vak inspireren studenten

Bakkersvak en IJs-Vak brengen studenten dit jaar dichter bij hun helden dan ooit tevoren. Zowel op maandag als dinsdag staan om 11.30 en 14.30 uur ‘Helden uit het vak’ klaar voor een Vragen(v)uur.

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: "Verdeel op social media je week in thema's"

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: "Verdeel op social media je week in thema's"

Social media is een belangrijk middel voor de bakkerij. Het zorgt voor extra zichtbaarheid bij bestaande én potentiële klanten. Plaats daarom regelmatig foto’s, berichten en filmpjes op bijvoorbeeld Twitter, Facebook en Instagram en laat zien wat je doet. Een tip van Stichting Ambachtelijke Bakkerij. Verdeel je week in thema's.

Patissier / verkoopmedewerker ft/pt omgeving Hilversum

Patissier / verkoopmedewerker ft/pt omgeving Hilversum

Wat ga je doen?In de winkel zal je als eerste taak hebben o klanten te voorzien van de mooiste producten. Dit doe je met een grote glimlach en doordat je zelf de...

Broodbakker Ambachtelijk te Amsterdam

Broodbakker Ambachtelijk te Amsterdam

Wat ga je doen?In de functie van bakker werk je in een klein team in wisselende diensten. Teambelang staat hier voorop, samen maken jullie de mooiste producten....

Banketbakker omgeving Den Haag gezocht

Banketbakker omgeving Den Haag gezocht

Wat ga je doen?Binnen een team van 10 banketbakkers zijn ze op zoek naar een enthousiaste, creatieve en gemotiveerde banketbakker. Binnen het team lopen de taken...