Joint promotion ‘Nederland aan de bak’ en Kookse.tv

LEEUWARDEN - Het concept ‘Nederland aan de bak’ gaat een joint promotion aan met de receptenwebsite Kookse.tv. “Door deze joint promotion beschikken we over een ruime database van consumentenrecepten en kunnen we de recepten op de social media van de bakkers ondersteunen met bijhorende video’s”, vertelt Joep Gommans van Bakkerij Support. “Daarnaast heeft Kookse.tv zelf een bereik van 15.000 volgers om de actie te promoten. Een ander voordeel is dat we direct na een uitzending van een bakprogramma kunnen inhaken wanneer Kookse.tv over het recept beschikt. Op deze laagdrempelige manier kun je dus ook in de drukke decembermaand inspelen op de actualiteit”, aldus Gommans.

  • Kansen
  • Volgens Gommans biedt ‘Nederland aan de bak’ de kans om het lokale merk van de bakker te versterken. “De persberichten die aan de bakkers digitaal worden verstrekt kunnen door de bakkers worden gepersonaliseerd met de eigen naam en vestigingsplaats. Zo kun je bijvoorbeeld in Barneveld inhaken met ‘Barneveld aan de bak’. Vanuit Bakkerij Support wordt dit tevens ondersteund met een digitaal logo waarin de vestigingsplaats van de bakkerij reeds wordt verwerkt”, zo stelt Gommans. Bakkers kunnen zich tot 29 november inschrijven. Meer over dit concept in het nieuwsbericht ‘Introductie Nederland aan de bak’.
Lees ook
Allemans vriend is iedermans nar

Allemans vriend is iedermans nar

Wie aan lekker brood denkt, denkt aan een puur ambachtelijk brood, van de bakker. Krakend vers, soms nog warm uit de oven, met een knapperige korst. Kortom, een mooi en eerlijk brood. Zo lekker, dat je graag nóg een boterham wil. Verkocht door een vriendelijke verkoper m/v die je als gast behandelt en niet als nummer. Het ambacht bepaalt mijns inziens...

Resultaten opleidingsvoucher Sociaal Fonds Bakkersbedrijf

Resultaten opleidingsvoucher Sociaal Fonds Bakkersbedrijf

Stichting Sociaal Fonds Bakkersbedrijf startte twee jaar geleden met een regeling waarmee bakkerijmedewerkers een opleidingsvoucher van 200 euro konden gebruiken voor een opleiding en training. Nu maakt de stichting de resultaten van deze tijdelijke regeling bekend en vraagt aan de branche of deze regeling moet worden voortgezet, aangepast of afgeschaft.

Van 9.000 naar 100.000 oliebollen

Van 9.000 naar 100.000 oliebollen

Met de feestdagen voor de deur maken bakkerijen en patisserieën zich op voor drukke dagen. Met een lekker product en goede marketing kan de verkoop verdubbelen en lonkt er zelfs landelijke faam. Wij spraken een aantal prijswinnaars van bakkerswedstrijden over de sleutel van hun succes. Vandaag het laatste deel met Willem Steenbergen.

Enthousiaste bakker, Friesland

Enthousiaste bakker, Friesland

Wat ga je doen?Wij zoeken een enthousiaste bakker om dit team te versterken! Je zal in de dagdienst van 06.00-15.00 uur werkzaam zijn. Werkzaamheden: Degen draaien,koekzetten,...

Broodbakker omgeving Zevenaar

Broodbakker omgeving Zevenaar

Wat ga je doen?Voor een ambachtelijke bakkerij in de omgeving van Zevenaar zijn we per direct op zoek naar een (zelfstandig werkend) broodbakker. Alle producten...

Teamleider Bakkerij regio Twente

Teamleider Bakkerij regio Twente

Wat ga je doen?Als teamleider ben je verantwoordelijk voor het effectief inzetten van teamleden, zodat de werkzaamheden efficiënt, veilig en met het maximale...