Joint promotion ‘Nederland aan de bak’ en Kookse.tv

20 november 2015

LEEUWARDEN - Het concept ‘Nederland aan de bak’ gaat een joint promotion aan met de receptenwebsite Kookse.tv. “Door deze joint promotion beschikken we over een ruime database van consumentenrecepten en kunnen we de recepten op de social media van de bakkers ondersteunen met bijhorende video’s”, vertelt Joep Gommans van Bakkerij Support. “Daarnaast heeft Kookse.tv zelf een bereik van 15.000 volgers om de actie te promoten. Een ander voordeel is dat we direct na een uitzending van een bakprogramma kunnen inhaken wanneer Kookse.tv over het recept beschikt. Op deze laagdrempelige manier kun je dus ook in de drukke decembermaand inspelen op de actualiteit”, aldus Gommans.

  • Kansen
  • Volgens Gommans biedt ‘Nederland aan de bak’ de kans om het lokale merk van de bakker te versterken. “De persberichten die aan de bakkers digitaal worden verstrekt kunnen door de bakkers worden gepersonaliseerd met de eigen naam en vestigingsplaats. Zo kun je bijvoorbeeld in Barneveld inhaken met ‘Barneveld aan de bak’. Vanuit Bakkerij Support wordt dit tevens ondersteund met een digitaal logo waarin de vestigingsplaats van de bakkerij reeds wordt verwerkt”, zo stelt Gommans. Bakkers kunnen zich tot 29 november inschrijven. Meer over dit concept in het nieuwsbericht ‘Introductie Nederland aan de bak’.

Altijd op de hoogte blijven?