Communicatieadvies tijdens Bakkersvak

Bakkersvak ALgemeen

Bereik jij je klanten wel goed genoeg? Straalt je website uit wie je bent als ondernemer? Wil je aandacht voor een bijzonder evenement, of wil je je jubileum vieren met een eigen magazine? Bakkers in bedrijf helpt je graag op weg.

Onze uitgever, Alea publishers, is de grootste foodvakbladenuitgeverij van Nederland en heeft veel ervaring in de food & drinksbranche. Naast kennis van de branche en inzicht in het runnen van (vers) ondernemingen, hebben wij ervaring met het opzetten van communicatiecampagnes die doelgroepen echt bereiken. Die kennis en ervaring stellen we ook beschikbaar aan anderen. We verlenen uitgeefdiensten, zijn bladenmaker of bladendokter, bouwen websites en digitale magazines, en verzorgen marketing en sales. Al deze kennis en ervaring zetten we tijdens Bakkersvak (7 t/m 9 maart 2022, in Gorinchem) graag in om de bakkerijsector verder te helpen.

We bieden alle bezoekers en standhouders drie dagen lang de mogelijkheid om in gesprek te gaan met de uitgever van Bakkers in bedrijf over hun communicatievraagstukken. Kom dus vooral langs voor vrijblijvend advies.

Meer weten of je alvast aanmelden voor een gesprek? Mail naar: info@aleapublishers.nl.

Dossiers
Lees ook
‘Bakkerij moet blijven voelen als warm bad’

‘Bakkerij moet blijven voelen als warm bad’

Jitze Verloop neemt over een paar jaar de bakkerij van zijn ouders over. Hij riep altijd dat dit nooit zou gebeuren, maar nu denkt de 26-jarige daar anders over. Hij is de vierde generatie die De Bakkers van Verloop voortzet. Een gesprek met vader en zoon over de liefde voor de bakkerij en ondernemerschap.

‘We gaan voor eigen graan’

‘We gaan voor eigen graan’

Nederlands graan voor Nederlands brood: het kan. Als alle schakels in de keten zich inzetten, kan het brood van de Nederlandse bakkers in de toekomst standaard van eigen bodem komen.

Bakker blijft populair na coronacrisis, omzetgroei supermarkten neemt af

Bakker blijft populair na coronacrisis, omzetgroei supermarkten neemt af

Twee jaar na het begin van de coronacrisis, neemt de omzet van bakkers nog steeds toe, schrijft Nu.nl naar aanleiding van cijfers van marktonderzoeker GfK. Bij supermarkten, boeren en andere speciaalzaken is de groei eruit.