Brood&Ko verlengt titel Bakkersbrein

Bakkersbrein voerde van september tot en met december 2017 campagne. Wie is in deze periode de app het beste speelde zou worden beloond met een prijs. Brood&Ko kwam in deze periode als beste uit de bus en verlengt de titel. De bakkerij was ook in 2016 de overall winnaar.

Tijdens de campagneperiode werd de app veelvuldig gespeeld en de resultaten lagen dichtbij elkaar. Naast de overall winnaar was er één winnaar per doelgroep. Dit zijn:

  • Verkoop level 1: Karen van Rijn, Bakkerij Dick van der Breggen
  • Verkoop level 2: Linda van Loon, Banketbakkerij Smeets
  • Productie level 1: Jeroen van Oosterwijk, BACU

Bakkersbrein

De app werd dit jaar uitgebreid met een level 2 voor verkoopmedewerkers en een level 1 voor productiemedewerkers. Ieder level bestaat uit tien categorieën met elk tien vragen. Nieuw is ook de mogelijk voor ondernemers om een eigen categorie toe te voegen met vragen over het eigen bedrijf.

Ook dit jaar kreeg Bakkersbrein veel positieve reacties. Verkoopmedewerkers vonden het leuk om op deze manier hun kennis te testen en uit te breiden. Ook waren ze blij met de toevoeging van level 2. Productiemedewerkers speelden de quiz veelvuldig.

Hoewel de campagneperiode is afgesloten blijft de app gratis te downloaden en te spelen. Bakkersbrein is een initiatief van Stichting Ambachtelijke Bakkerij en de Nationale Bakkerij Academie.

Lees ook
Online en offline sterk staan in 2022

Online en offline sterk staan in 2022

In 2025 wil de Stichting Ambachtelijke Bakkerij hét platform zijn voor alle online- en offlinecommunicatie van de ambachtelijke bakkerij. Een ambitieus streven. Vorig jaar is de basis gelegd voor de plannen: dit jaar wordt het fundament verder verstevigd en uitgebreid.

Stichting Ambachtelijke Bakkerij sluit zich aan bij tweejarige broodcampagne

Stichting Ambachtelijke Bakkerij sluit zich aan bij tweejarige broodcampagne

Komend jaar wordt in de derde week van januari de nationale Week van het Brood georganiseerd. Die vormt de aftrap van een tweejarige imagocampagne en heeft als thema ‘Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig’. De Stichting Ambachtelijke Bakkerij helpt ambachtelijke bakkers om volop gebruik te maken van deze week om zichzelf én hun (volkoren) producten...

SAB promoot oliebol ambachtelijke bakker

SAB promoot oliebol ambachtelijke bakker

Ook dit jaar zet Stichting Ambachtelijke Bakkerij (SAB) weer een campagne op om de oliebollen van de ambachtelijke bakker te promoten. “Hierin vertellen we iedereen dat zij de oliebollen bij de ambachtelijke bakker moeten halen omdat dit natuurlijk de lekkerste zijn!”