F*ck de prijs, leve de service

F*ck de prijs

Met F*ck de prijs, leve de service wil auteur Paul Moers laten zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en niet in de gaten hebben waar ze tekortschieten. Excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar echt op te wachten. Een serviceorganisatie moet je bouwen en dat begint bij serviceleiderschap. Bovendien moet je service echt waarmaken, je moet leren verkopen.

Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. F*ck de prijs, leve de service is een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Wij spraken Paul Moers in 2020 over kansen voor ondernemers in coronatijd. Dit artikel verscheen onder andere in Bakkers in bedrijf, Vlees en Vismagazine. Lees dit artikel online terug.

Naar het artikel

Schrijver Paul Moers | Prijs 22,95 | ISBN 8710114004819

Dossiers
Lees ook
Bakkerij Gorthuis wint Sterkste Schakel regio Kennemerland

Bakkerij Gorthuis wint Sterkste Schakel regio Kennemerland

Bakkerij Gorthuis uit Hoofddorp is de winnaar van de Sterkste Schakel regio Kennemerland. Deze ondernemingsprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest klantgerichte onderneming in de regio. Peter en Aria Gorthuis ontvingen de trofee tijdens de finale in het Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk.

‘Neem de tijd om een bedrijf te leren kennen’

‘Neem de tijd om een bedrijf te leren kennen’

Een eigen bakkerij was voor Niels van der Wal altijd al een droom. In april namen hij en zijn vrouw Annefrouke Echte Bakker Nico en Aeltsje de Groot in Stiens over. De startende ondernemer deelt zijn ervaringen en geeft tips.

Bloed, zweet maar samen

Bloed, zweet maar samen

Duurzaamheid is een belangrijk thema voor bedrijven. Grote multinationals gebruiken het in hun publieke profilering maar de echte innovatie komt vaak van frisse, jonge bedrijven.

Altijd op de hoogte blijven?

 

Abonneer
 

of

Meld je aan voor de nieuwsbrief