Veenhuizen Groep introduceert 3-pans Multipan op Horecava

Veenhuizen logo klein

Op de Horecava 2022 lanceert Veenhuizen Groep een nieuwe variant van de Multipan, een 3-pans-tafelmodel. Daarnaast staat de vakbeurs van de horeca voor Veenhuizen ook in het teken van een intensievere samenwerking met de lange-termijnpartners Vipam en Royal Steensma.

De Multipan van Veenhuizen Groep is al verkrijgbaar in de 6-, de 8- en de 10-pans-versies. Het nieuwe model bestaat uit drie pannen naast elkaar en vooral geschikt voor middelgrote en kleinere restaurants. Het 3-pans model draait niet rond zoals de 6-, 8- en 10-pansmodellen, maar heeft een sliding mechanisme. Hiermee speelt Veenhuizen in op de toenemende vraag naar flexibiliteit in kleinere horecagelegenheden en gescheiden bereidingen in verband met, onder andere, allergieën.

De nieuwe Multipan past volgens Veenhuizen Groep in de strategie om zich meer en meer toe te leggen op het aanbieden van totaalconcepten voor de gehele food- en hospitalitybranche. In dit kader intensiveert Veenhuizen Groep ook de samenwerking met Royal Steensma, leverancier van pannenkoekenbenodigdheden.

Want de Horecava 2022 staat voor Veenhuizen Groep ook in het teken van een intensievere samenwerking met de lange-termijnpartners Vipam (Babbi – grondstoffen voor Italiaans ijs) en Royal Steensma (producten voor pannenkoekenhuizen). Het aanbieden van totaalconcepten voor de ijs- en pannenkoekenbranche en het realiseren van een 24/7-service krijgt hierdoor steeds duidelijker vorm. Zo is het mogelijk om een complete ijssalon of een volledig pannenkoekenhuis in te laten richten door Veenhuizen Groep, inclusief koeling, bereiding, afwassen en klimaatbeheersing. IJssalon De Hoop in Blaricum en Pannenkoekenhuis Bloem in Ede zijn twee van de meest recente voorbeelden. Het ontzorgen van food-ondernemers is en blijft hiermee de primaire strategie van Veenhuizen Groep.

Lees ook
Zwitserse klasse en gemak in drukke tijden!

Zwitserse klasse en gemak in drukke tijden!

De kant-en-klare HUG tartelette is een geliefde alleskunner van Zwitserse klasse. Zeker in deze tijden van personeelsschaarste, biedt dit zalige halffabricaat uitkomst. Steeds vaker worden ze gebruikt in de banketbakkerij maar ze zijn inmiddels ook populair in de horeca.

Babbi, 70 jaar intense smaak en pure klasse

Babbi, 70 jaar intense smaak en pure klasse

BEDRIJFSINFORMATIE | In 1952 begon Babbi oprichter Attilio Babbi met zijn droom om de beste producent van ijsgrondstoffen-, hoorntjes en wafeltjes te worden. Nu 70 jaar later, is die droom ruimschoots verwezenlijkt en is het merk Babbi uitgegroeid tot een wereldwijd begrip binnen de wereld van “gelato” en patisserie.

Circulaire sinaasappelschillen

Circulaire sinaasappelschillen

Sinds kort werkt orangeadeproducent Royal Steensma samen met sinaasappelschillenstart-up PeelPioneers. Dat scheelt jaarlijks 1 miljoen transportkilometers én de producten zijn verser dan ooit.