Veenhuizen Groep introduceert 3-pans Multipan op Horecava

Veenhuizen logo klein

Op de Horecava 2022 lanceert Veenhuizen Groep een nieuwe variant van de Multipan, een 3-pans-tafelmodel. Daarnaast staat de vakbeurs van de horeca voor Veenhuizen ook in het teken van een intensievere samenwerking met de lange-termijnpartners Vipam en Royal Steensma.

De Multipan van Veenhuizen Groep is al verkrijgbaar in de 6-, de 8- en de 10-pans-versies. Het nieuwe model bestaat uit drie pannen naast elkaar en vooral geschikt voor middelgrote en kleinere restaurants. Het 3-pans model draait niet rond zoals de 6-, 8- en 10-pansmodellen, maar heeft een sliding mechanisme. Hiermee speelt Veenhuizen in op de toenemende vraag naar flexibiliteit in kleinere horecagelegenheden en gescheiden bereidingen in verband met, onder andere, allergieën.

De nieuwe Multipan past volgens Veenhuizen Groep in de strategie om zich meer en meer toe te leggen op het aanbieden van totaalconcepten voor de gehele food- en hospitalitybranche. In dit kader intensiveert Veenhuizen Groep ook de samenwerking met Royal Steensma, leverancier van pannenkoekenbenodigdheden.

Want de Horecava 2022 staat voor Veenhuizen Groep ook in het teken van een intensievere samenwerking met de lange-termijnpartners Vipam (Babbi – grondstoffen voor Italiaans ijs) en Royal Steensma (producten voor pannenkoekenhuizen). Het aanbieden van totaalconcepten voor de ijs- en pannenkoekenbranche en het realiseren van een 24/7-service krijgt hierdoor steeds duidelijker vorm. Zo is het mogelijk om een complete ijssalon of een volledig pannenkoekenhuis in te laten richten door Veenhuizen Groep, inclusief koeling, bereiding, afwassen en klimaatbeheersing. IJssalon De Hoop in Blaricum en Pannenkoekenhuis Bloem in Ede zijn twee van de meest recente voorbeelden. Het ontzorgen van food-ondernemers is en blijft hiermee de primaire strategie van Veenhuizen Groep.

Lees ook
Oliebollendemo met Meester Boulanger Hiljo Hillebrand

Oliebollendemo met Meester Boulanger Hiljo Hillebrand

Op 5 en 6 oktober organiseren Royal Steensma, EverBake Group en Royal Smilde Natura een oliebollendemo in Vlaardingen.

Waddenmolen en Royal Steensma lanceren brood van eigen bodem

Waddenmolen en Royal Steensma lanceren brood van eigen bodem

De Waddenmolen en Royal Steensma brengen samen Puur Hollands op de markt: busbroden gemaakt van tarwe van Hollandse bodem. De Waddenmolen levert het meel en de bloem, Royal Steensma het desem. De initiatiefnemers willen met Puur Hollands inspelen op de trend van voedsel van eigen bodem: lokale producten met een verhaal zijn populair. Maar, zo stelt...

Het verhaal achter grondstoffen

Het verhaal achter grondstoffen

Welke trends tekenen zich af in de grondstoffensector en hoe spelen leveranciers daarop in? Hoe gaan ze om met het vernieuwde Warenwetbesluit en wat betekent corona voor hen? Bakkers in bedrijf vroeg het aan vijf leveranciers van bakkerijgrondstoffen: Bakels, Yme Kuiper, Royal Steensma, Royal Koopmans en Sonneveld. “Voedsel is veiliger dan ooit, maar...