Van Delft verstopt 10 Golden Tickets in pepernootverpakkingen

7 september 2020

Van Delft bestaat 140 jaar. Om dit jubileum te vieren, verstopt de pepernotenfabrikant tiende Golden Tickets. in de gouden zakken met pepernoten van Van Delft. De winnaars van de Golden Tickets krijgen een rondleiding in de nieuwe chocoladefabriek van Van Delft en een jaar lang gratis pepernoten. 

De geschiedenis van van Delft begon in 1880 toen Jan van Delft het recept van de pepernoot bedacht. Sindsdien nam de populariteit van de pepernoot alleen maar toe: in de afgelopen 5 jaar opende Van Delft door heel Nederland speciale pepernotenwinkels waar een assortiment van 60 smaken luxe (met name) chocolade kruidnoten worden verkocht met bijzondere smaken als karamel-zeezout, truffel-kaneel en extra cacao Belgische chocolade en de grote publieksfavoriet de stroopwafel chocolade kruidnoot.

Chocoladepepernoten

Volgens Van Delft-directeur Oscar de Lange heeft het succes van de chocoladepepernoten te maken met  een "groeiende behoefte aan authenticiteit en gezelligheid. Daar worden de aromatische geur en smaak van pepernoten dan al gauw mee geassocieerd. We merken daarnaast dat mensen dol zijn op de winkelervaring die we bieden, met de overmatig ruime keuze van 60 heerlijke verrassende maken, met enthousiast vriendelijk personeel, de rijke historie van het oudste koekje ter wereld en van het bedrijf Van Delft, de prachtige geschenk dozen waardoor het een genot om het als cadeau te geven en te krijgen en tenslotte de mogelijkheid tot het proeven van de vele smaakjes."

Van Delft is bezig met de toekomst en opende onlangs een nieuwe chocoladefabriek met een grote chocolade-installatie. Een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van Van Delft. Duurzaamheid speelt een belangrijke rol. Met de nieuwe productie-aanpak bespaart Van Delft 2.500 vrachtwagenritten aan uitstoot op jaarbasis.

140-miljardste pepernoot

Dit jaar rolt de 140-miljardste pepernoot van Van Delft van de band. Dat is samen met het 140-jarige bestaan van het bedrijf en de nieuwe chocoladefabriek genoeg reden voor een feestje. De gelukkige winnaars die de tien felbegeerde Golden Tickets uit een gouden zak pepernoten tevoorschijn halen, worden ieder getrakteerd op een unieke rondleiding door de bijzondere chocolade- en pepernotenfabriek en kunnen bovendien een jaar lang op gratis pepernoten rekenen.

Altijd op de hoogte blijven?