Digitale platform Sigep geopend

Sigep 2021

De bekende vakbeurs Sigep voor ijs, patisserie, brood, chocolade en koffie, opent op 12 maart in Rimini. Maar bezoekers kunnen zich al voorbereiden op de beurs met het digitale platform, dat zakelijke, netwerk en opleidingsmogelijkheden biedt.

Met het digitale platform wil de organisatie van Sigep, Italian Exhibition Group (IEG), de ervaring van de bezoekers verrijken. Bezoekers die zich voor Sigep geregistreerd hebben kunnen hier voorafgaand aan de beurs alvast de productcatalogus bekijken en een voorproefje krijgen van alle nieuwe producten. Daarnaast kunnen ze alle exposanten van Sigep bekijken. Daarnaast is het mogelijk om alvast afspraken met exposanten te maken en een schema samen te stellen van alles wat op de beurs te beleven is. Ook bevat het platform het complete programma en de beursplattegrond.

Sigep

De 43e editie van Sigep vindt plaats van 12 tot en met 16 maart in het Rimini Expo Centre in Italië. De bezoekers komen allang niet meer alleen voor ijs naar de beurs, maar ook voor patisserie, brood, chocolade en koffie. Naast de beursvloer biedt Sigep een uitgebreid programma van vakwedstrijden, lezingen, presentaties en demonstraties.

Meer weten over Sigep? Lees dan ons artikel 'Sigep 2022: Nieuw logo, nieuwe koers'.

Naar het artikel
Dossiers
Lees ook
Gelegenheidstaart van Skills Patissier-finalist Michelle Frantzen

Gelegenheidstaart van Skills Patissier-finalist Michelle Frantzen

Op 1 april streden leerlingen uit zo'n vijftig verschillende vakgebieden uit het hele land tegen elkaar tijdens de Skills Heroes-wedstrijden. Skills Patisserie-finalist Michelle Frantzen (19) is student Patisserie op MboRijnland en werkt bij Banketbakkerij Krijn Verdoes. Ze deelt het recept voor haar gelegenheidstaart met het thema ‘China’.

Bakkers in de media - week 24

Bakkers in de media - week 24

Frank Janssen over stijgende prijzen, een In Memoriam voor bakker Tijmen Hoogendoorn en Afslag Worstenbrood. Wat lazen we deze week over de bakkersbranche in andere media?

NBC start imagocampagne “Brood, goed verhaal”

NBC start imagocampagne “Brood, goed verhaal”

Vanaf september gaat het Nederlands Bakkerij Centrum van start met de nieuwe imagocampagne “Brood, goed verhaal”. De campagne wil op een prikkelende, verhalende manier vertellen over alle voedzame kanten van brood.