Johan Bloemhof presenteert Foodactief

24 oktober 2016

BEILEN - Het blijkt dat veel food- en feedbedrijven vele duizenden euro’s per jaar onnodig weggooien aan mislukte op de markt geïntroduceerde nieuwe producten. Daarom lanceert Johan Bloemhof Foodactief, een nieuw bedrijf voor interim accountmanagement in de food- en feedbranche.

Accountmanagement

Foodactief is gespecialiseerd in Accountmanagement voor ondernemers in de feed- en foodbranche. Dit kan bijvoorbeeld door Sales on Demand, op interim-basis of abonnement-basis. “Door deze kennis in te huren, halen fabrikanten die leveren aan het ambachtelijke kanaal, waardevolle kennis in huis.” Een andere mogelijkheid is Foodcoaching, waarbij het accountplan met een kritische blik van Johan Bloemhof wordt getoetst.

Toegevoegde waarde

Foodactief richt zich op ondernemers in de food- en feedbranche die hun producten met toegevoegde waarde in de markt willen zetten “Je moet weten wat je concurrent doet en hoe je dát voor bent. Maar je moet ook weten wat de afnemer over de streep trekt om jouw product af te nemen. En wie is de consument? Welke behoefte heeft de consument om jouw product in de winkel te kopen? Breng dat goed in kaart en werk naar die doelen toe. Creëer toegevoegde waarde om een voorsprong op te bouwen in de markt.”

Altijd op de hoogte blijven?