Bekendmaking Vers Top 100: 10 november

8 november 2010

Op woensdag 10 november worden de 100 meest innovatieve bedrijven, producten en concepten in de Nederlandse verswereld op een rij gezet. Deze derde editie van de Vers Top 100 wordt tijdens de Kruidenier Foodbeurs in Houten gepubliceerd.

Na de publieke bekendmaking van de Top-10 ontvangen de bezoekers op de Foodbeurs het glossy magazine met de volledige Vers Top 100.

Het is voor het derde jaar op rij dat deze ‘monitor’ met de 100 meest innovatieve producten, diensten en bedrijven verschijnt. De Vers Top 100 is opgezet als aanjager en inspiratiebron voor de verssector en als stimulans voor nieuwe kruisbestuivingen. Vele nieuwe ontwikkelingen van producenten en verwerkers van versproducten, maar ook andere toeleveranciers, vinden een plekje in deze lijst. Daardoor geeft de Vers Top 100 jaarlijks een goed beeld van de koplopers en trends in deze markt.

De Vers Top 100, een initiatief van Denhatex Uitgeverij en Stijlmeesters, schetst een beeld van de bedrijven die actief zijn in deze verssector en daarin opvallen door hun initiatieven en innovaties. De lijst met de 100 kandidaten wordt gepubliceerd in een glossy magazine. Naast het overzicht van de crème de la crème van de Nederlandse versgerelateerde sector bevat het magazine ook achtergrondverhalen en interviews met kopstukken uit de verssector. Evenals vorig jaar is ABN AMRO de hoofdsponsor van de Vers Top 100.

De redactie van de Vers Top 100 heeft een fors aantal bedrijven geselecteerd, maar een onafhankelijke jury uit de sector heeft de inzendingen beoordeeld. Uiteindelijk bepalen zij de volgorde van de top 100 op basis van de criteria innovatief vermogen, ondernemerschap, groeiperspectief, duurzaamheid.

Altijd op de hoogte blijven?