Vers Top 100 op zoek naar nieuwe toppers

1 maart 2010

De Vers Top 100 verschijnt dit najaar voor de derde keer. Iedereen die voor de lijst in aanmerking wil komen, kan zich nu aanmelden.

In de nieuwe uitgave van deze prestigieuze ranglijst in de verswereld worden innovatieve en spraakmakende versproducten en -concepten op een rij gezet. 

De Vers Top 100 is een jaarlijkse monitor van marktbepalende ontwikkelingen, bedrijven en organisaties uit de verssector. In aanmerkingen komen bedrijven en organisaties met een innovatieve, opmerkelijke en/of buitengewone bedrijfsvoering, vers product of dienst die het verse product versterkt en ondersteunt. Bedrijven kunnen zichzelf kandidaat stellen, maar ook derden mogen een bedrijf, product of dienst aandragen. Dit kan allemaal via de website www.verstop100.nl.

De complete lijst zal in het najaar op prominente wijze worden gepresenteerd. De kandidaten in de lijst zullen, evenals in voorgaande edities, veel publiciteit tegemoet kunnen zien. De toppositie in de editie 2009 was voor het concept van Maqsfood, waarmee bijvoorbeeld kalfsbiefstuk in de magnetron mooi rosé kan worden klaargemaakt. De bekendmaking van de lijst vond vorig jaar plaats tijdens de opening van de beurs Fresh Rotterdam. Op nummer twee in de lijst staat het initiatief Fresh Corridor van Frugi Venta en op nummer 3 eindigde Bijo, een bedrijf dat volledig CO2-neutraal groenten teelt. De enorme variatie in de top 3 is een afspiegeling van de hele Vers Top 100.

Altijd op de hoogte blijven?