Marketingbureau voor foodsector opent restaurant

12 april 2010

Marketingbureau voor de foodsector ISMC heeft deze maand een eigen restaurant geopend in Amersfoort: Meat. Met de opening van dit restaurant kunnen ISMC en haar relaties (marketing)theorieën onderzoeken en nieuwe producten testen in de praktijk.

Vrijwel alle marketing- en communicatiebureaus adviseren vanuit de theorie. Dit is de stelling van Reinier Heijenberg, eigenaar van ISMC en Meat. "Als je je nog nooit zorgen hebt hoeven maken over de keukeninslag, je niet dagelijks druk bent met het samenstellen van een menu, dan is het onmogelijk je te realiseren hoe de dagelijkse praktijk van een horecaondernemer er uit ziet. Laat staan dat je in staat bent producten te ontwikkelen die voor de ondernemer én zijn gasten relevant zijn. Dat is de reden dat ISMC, het marketingbureau voor de foodsector, een eigen restaurant heeft geopend. In Amersfoort kunnen wij theorieën en producten testen in een omgeving waar eten en drinken centraal staat en zo een voor onze klanten relevante vertaalslag maken van theorie naar praktijk."

Het restaurant heet niet voor niets Meat. Het hoofdbestanddeel van de kaart bestaat namelijk uit vlees. Op de regelmatig wisselde kaart vinden gasten een variëteit aan vleessoorten. Van het meest malse Argentijnse rundvlees tot biologische kogelbiefstuk en rosé kalfsvlees. Alles van topkwaliteit en klaargemaakt op de manier waarop de gasten dat het lekkerste vinden. Dat kan als een carpaccio, maar ook van de grill. Daarnaast kunnen ook de liefhebbers van duurzaam gevangen vis en vegetariërs bij Meat. terecht.

De officiële opening vindt plaats op maandag 19 april om 16.00 uur. De opening wordt verricht door Ties Pronk, algemeen directeur van VION Retail Nederland B.V.

Altijd op de hoogte blijven?