Food Valley Conferentie 2010: verdienmodellen

8 juli 2010

De Food Valley Conferentie, op 7 oktober in CineMec te Ede, biedt onthullende inzichten in de verdienmodellen voor nu en in de toekomst.

Tijdens economisch zwaar weer wordt er in de meeste bedrijven vanzelfsprekend veel aandacht besteed aan het naar beneden brengen van het kostenniveau. Toch zijn er meer verdienmodellen om in deze tijd een sterke en onderscheidende marktpositie te verwerven en deze in de toekomst te behouden. Inspirerende sprekers als Jonas Ridderstråle (top management goeroe), Cees ’t Hart (CEO FrieslandCampina) en anderen belichten een veelheid aan manieren waarop ondernemingen een gewenste return on investment kunnen realiseren.

Workshops & Food Plaza

De workshops bieden deelnemers onder meer inzicht in open innovatie door multinational DSM, versterking van de eigen onderneming door samenwerking met partners van Bio+, de ingrediënten van het verdienmodel van internetbedrijf Culios en het ontstaan van de serie streekproducten GIJS door ketensamenwerking.

Food Plaza is de centrale ontmoetingsplaats waar gedurende de gehele dag activiteiten en tafelgesprekken voor de deelnemers plaatsvinden om de vele innoviteiten zelf te ervaren.

Food Valley Award

Tijdens de conferentie wordt de jaarlijkse Food Valley Award door juryvoorzitter Jan Maat uitgereikt aan een bedrijf dat zich op een innovatieve manier heeft onderscheiden op voedings(gerelateerd) gebied. De winnaar van de prijs onderscheidt zich op het gebied van onder meer innovatie, samenwerking en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Voor meer informatie of direct aanmelden ga naar www.foodvalley.nl/conference. De Food Valley Conferentie vindt plaats tijdens de Food4You week (www.food4you.nl), het kennisfestival over gezond en lekker eten.

Altijd op de hoogte blijven?