Gouden Sint-insignes uitgereikt

18 september 2014

HAAFTEN – René Domstorff (Dobla/Family Brands), Arianne le Duc (FrieslandCampina, nu werkzaam bij Puratos) en Paul van Pelt (Bakeplus) hebben de ‘Gouden Hofleverancier Van De Sint insigne’uitgereikt gekregen. Dit insigne ontvangt een lid van de werkgroep Hofleverancier Van De Sint of iemand die deze werkgroep daarvoor aanwijst.

Buitengewoon verdienstelijk

Deze onderscheiding wordt toegekend aan iemand die zich persoonlijk buitengewoon verdienstelijk heeft gemaakt voor de werkgroep Hofleverancier Van De Sint en daarbij het initiatief krachtiger en doelmatiger heeft gemaakt. Daarbij staat centraal dat het belang van de ambachtelijke bakker, banketbakker op kwalitatief, communicatief of voor hen op verkoopondersteunend niveau wordt vergroot. Dit insigne kan jaarlijks worden toegekend wanneer de leden - Bakeplus, Koekjesbakkerij Veldt, Dobla, FrieslandCampina en Steensma Bakery Ingredients - van de werkgroep dat wenselijk achten.

Gedreven

Domstorff is naast de mensen van Bakeplus, mede-initiatiefnemer van de Sinterklaascampagne die is uitgegroeid tot ‘Uw Bakker Hofleverancier Van De Sint’ en zit daarmee al 10 jaar binnen de werkgroep. Domstorff onderscheidt zich binnen de werkgroep door creativiteit, spontaniteit, commerciële input en gedrevenheid.

Inspirerend

Le Duc maakt nog niet zo lang deel uit van de werkgroep maar heeft binnen die relatief korte periode een inspirerende en sturende rol vervuld. Haar focus is duidelijk gericht geweest om van passieve verkoopondersteuning naar actieve en dynamische verkoopondersteuning te gaan waarmee deelnemers een hogere effectiviteit kunnen bereiken met deze campagne.

Uitreiking

Van Pelt is net als Domstorff mede-initiatiefnemer van de Sinterklaascampagne. De insignes zijn uitgereikt door Toon Merks, commercieel directeur van Bakeplus.

Lees in editie 8-2014 van Bakkers in bedrijf een uitgebreid verslag van het Ronde Tafelgesprek over Sinterklaas dat de partners van de campagne Hofleverancier van de Sint i.s.m. Bakkers in bedrijf organiseerde op het Bakery Institute. Het blad verschijnt 3 oktober.

Altijd op de hoogte blijven?