Fikse abonneekorting op marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015

2 maart 2015
 

Het marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de Nederlandse bakkerijbranche. Betalende abonnees van Bakkers in bedrijf betalen tot 30 juni 2015 voor een exemplaar van dit rapport slechts € 495,- in plaats van € 695,-. Een korting van € 200,-!

button-bestelformulier

Helder beeld

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van brood- en banketzaken wordt in Het Marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015 helder in beeld gebracht. Hiervoor heeft onderzoeksbureau Marktdata onderzoek gedaan onder brood- en banketbakkers. De onderzoeksresultaten bij diverse thema’s zijn vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek uit de jaren 2003, 2005, 2007, 2010 en 2013. Hierdoor kunnen ondernemers inspelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche. Voor een uitgebreider overzicht klik hier.

Abonneevoordeel

Abonnees van Bakkers in bedrijf kunnen tegen een zeer scherp tarief in het bezit te komen van het rapport marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015. Zij betalen € 495,- in plaats van € 695,- voor het rapport en profiteren van een korting van € 200,-!

Nog geen abonnee van Bakkers in bedrijf? Verdien uw abonnementsgeld terug en profiteer direct van een introductiekorting bij het bestellen van het marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015. Als u nu een abonnement neemt op Bakkers in bedrijf heeft u alsnog een korting van € 127,50 op het rapport! Naast het vakblad Bakkers in bedrijf profiteert u dan van de aanvullende lezersvoordelen, zoals gratis vacatures en advertenties plaatsen in de Marktplaats op www.bakkersinbedrijf.nl en gratis juridisch advies inwinnen via het Juridisch Loket van Bakkers in bedrijf.

Bestel het Marketingrapport Brood- en Banketzaken 2015 vandaag nog en profiteer direct van 200 euro korting!

[gravityform id="17" name="Bestelformulier Marketingrapport" description="false"]

Altijd op de hoogte blijven?