WP Haton opent het Competence-Center

Bakkers in bedrijf_Opening Competence Center WP Haton_1

WP Haton opende donderdag 7 juni de deuren van haar nieuwe Competence-Center. In deze innovatieve, dynamische ruimte zijn verkoop, service, projectmanagement en markting samengebracht. De eigenaar van de WP Bakery Group, de heer Horstmann, verrichte de opening samen met de kinderen van WP Haton medewerkers.

Het Competence-Center

In de nieuwe ruimte zijn alle disciplines, die de klant direct bedienen, gevestigd. Zo kan WP Haton (industriële) bakkerijen van over de hele wereld vanuit één ruimte ondersteunen in hun bedrijfsdoelstellingen.

De algemeen directeur van WP Haton, Henk Snellink, gaf tijdens de opening uitleg over het gerealiseerde concept en de weg er naar toe. "Over alles is nagedacht in de nieuwe ruimte waar transparantie wordt gecombineerd met een industriële touch en een vleug trotse historie. Naast de aantrekkelijke, maar ook ontspannen werkplek, vindt men er high tech spreekkamers, een indoor patio en een toren met meerdere verdiepingen. In de ruimte werken de disciplines samen die het dichtst bij de klant staan: verkoop, service, projectmanagement en marketing. Dit verbindt de mensen intern en zorgt voor een optimale samenwerking extern, bij de klant.”

Bakkers-in-bedrijf_Opening-Competence-Center-WP-Haton-300x169 Competence Center WP Haton

WP Haton 4.0

Naast het Competence-Center ontwikkelt WP Haton momenteel de ruimte “WP Haton 4.0”. Een ruimte waarin research & development centraal staat. Het kloppende innovatiehart van WP Haton werkt hier de nieuwste ontwikkelingen uit om een unieke meerwaarde te creëren voor haar klanten: van high tech machines tot virtual reality.

Over WP Haton

WP Haton begon in 1949 als metaalbewerkingsbedrijf en werkte voor diverse branches in de Benelux. Met de komst van Henk Snellink werd zo'n 20 jaar geleden de focus gelegd op deegverwerkingsmachines voor bakkerijen over de hele wereld. Momenteel is WP Haton één van de marktleiders op het gebied van deegverwerking.

Lees ook
Bakkers in de media - week 32

Bakkers in de media - week 32

Bakken voor de buurt, de oudste bakkerij van Nederland en niet meer 's nachts bakken. Wat lazen we deze week over de branche? Een greep uit de media.

Bakker Bart genomineerd voor Retailer of the Year

Bakker Bart genomineerd voor Retailer of the Year

Bakker Bart is in de categorie Eten en Drinken genomineerd voor Retailer of the Year. In deze categorie neemt de bakkersformule het op tegen Keurslager, Gall & Gall, Mitra Drankenspeciaalzaken en Xenos.

September start campagne 'Brood, goed verhaal'

September start campagne 'Brood, goed verhaal'

In september start het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) met de campagne ‘Brood, goed verhaal’. Deze campagne is te zien via televisie, social media, online video en print.