Van der Pol steunt het Rode Kruis
De wereld is in de ban van het coronavirus. De maatregelen die worden genomen tegen de verspreiding van het virus hebben een grote medische en sociale impact. Bedrijven zijn gesloten of ondervinden hinder bij de bedrijfsvoering en medewerkers werken zoveel als mogelijk op afstand. Als familiebedrijf in de foodsector wil Van der Pol graag iets doen en steunt het Rode Kruis.
Van der Pol denkt ze het beste kunnen helpen door hulpverleners te ondersteunen. Daarom schenkt het bedrijf in de maand april voor iedere verkochte kilo product 5 cent aan het Rode Kruis. "Het Rode Kruis is er voor iedereen die hulp nodig heeft, met name voor de meest kwetsbaren in onze samenleving. Zo helpen we samen het coronavirus te bestrijden!", aldus Van der Pol.
Dossiers
Meer over
Lees ook
De ideale opbouw van een compositie
Of het nu een amuse, een taart of een bonbon is: ieder gerecht is een compositie die bestaat uit meerdere componenten. Meesterijsbereider en Meesterpatissier Hidde de Brabander gaat in op de vraag wat de ideale opbouw een compositie is.
Bakkers in de media - week 13
Stijgende grondstofprijzen, tweede plaats BoulangerieTeam tijdens de Coupe du Monde en het Domtorentje bestaat 100 jaar. Wat verscheen er afgelopen week over de bakkersbranche in andere media?
Bakkers in de media – week 10
Zorgen om de prijs van brood, Dronter Icoontjes, Nederlandse tarwe, en verschillende reportages bij Bakkers. Wat kwam er de afgelopen week allemaal voorbij in de media over de Bakkersbranche?