Tim Toonen nieuwe Director Marketing & Sales Zeelandia

Tim Toonen_Zeelandia

Zeelandia Nederland heeft een nieuwe Director Marketing & Sales. Tim Toonen vervult deze functie vanaf 1 januari 2021. Als Director Marketing & Sales is hij is verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten binnen het MKB in de Nederlandse markt.

Tim is geen onbekende voor de bakkerijmarkt. Tot voor kort werkte hij bij Dawn Foods, waar hij in 2013 in dienst trad en waarvoor hij de laatste 3,5 jaar werkzaam was in Amerika. Hij vervulde onder andere de functie Sr. Director Sales Performance Group. Vóór die tijd deed hij ruime ervaring op in diverse sales- en marketingfuncties en werkte onder andere bij Bakker Bart en Friesland Campina. Tim keerde recent met zijn gezin terug naar Nederland en woont in Rosmalen.

Over Zeelandia

De Nederlandse familie Doeleman richtte in 1900 Zeelandia op. Het bedrijf groeide uit tot een wereldwijde speler op de markt van bakkerijgrondstoffen. Vandaag de dag ontwikkelen ruim 3.200 toegewijde medewerkers wereldwijd producten die aansluiten op de lokale smaak en behoeften in circa 100 landen.

Dossiers
Lees ook
Met de voet op de rem

Met de voet op de rem

De drijvende kracht achter de Nederlandse economie is het midden- en kleinbedrijf. En toch gaat er in politiek en pers onevenredig veel aandacht uit naar de grotere ondernemingen. Terwijl juist ook kleinere ondernemingen economisch van belang zijn en voor samenhang in de maatschappij zorgen.

Handen uit de mouwen

Handen uit de mouwen

Je bakkerij staat bomvol ervaren en gemotiveerd personeel. Het magazijn puilt uit van de grondstoffen, want alles is voorradig bij je leverancier en kun je tegen aantrekkelijke prijzen inkopen. Een droom!? Ja, helaas wel. De werkelijkheid is een stuk weerbarstiger.

FAO: forse stijging prijzen voedsel

FAO: forse stijging prijzen voedsel

Hoewel de omikron-variant van het SARS-CoV-2 virus de prijzen van grondstoffen voor levensmiddelen iets lijkt te laten dalen, maakte de FAO deze week bekend dat de prijzen van verschillende basisproducten sinds een jaar fors zijn gestegen. De FAO-index van de voedselprijzen (FFPI) bereikte in november 2021 gemiddeld 134,4 punten, een stijging...