Tim Toonen nieuwe Director Marketing & Sales Zeelandia

8 januari 2021

Zeelandia Nederland heeft een nieuwe Director Marketing & Sales. Tim Toonen vervult deze functie vanaf 1 januari 2021. Als Director Marketing & Sales is hij is verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten binnen het MKB in de Nederlandse markt.

Tim is geen onbekende voor de bakkerijmarkt. Tot voor kort werkte hij bij Dawn Foods, waar hij in 2013 in dienst trad en waarvoor hij de laatste 3,5 jaar werkzaam was in Amerika. Hij vervulde onder andere de functie Sr. Director Sales Performance Group. Vóór die tijd deed hij ruime ervaring op in diverse sales- en marketingfuncties en werkte onder andere bij Bakker Bart en Friesland Campina. Tim keerde recent met zijn gezin terug naar Nederland en woont in Rosmalen.

Over Zeelandia

De Nederlandse familie Doeleman richtte in 1900 Zeelandia op. Het bedrijf groeide uit tot een wereldwijde speler op de markt van bakkerijgrondstoffen. Vandaag de dag ontwikkelen ruim 3.200 toegewijde medewerkers wereldwijd producten die aansluiten op de lokale smaak en behoeften in circa 100 landen.

Altijd op de hoogte blijven?