Tim Toonen nieuwe Director Marketing & Sales Zeelandia

Tim Toonen_Zeelandia

Zeelandia Nederland heeft een nieuwe Director Marketing & Sales. Tim Toonen vervult deze functie vanaf 1 januari 2021. Als Director Marketing & Sales is hij is verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten binnen het MKB in de Nederlandse markt.

Tim is geen onbekende voor de bakkerijmarkt. Tot voor kort werkte hij bij Dawn Foods, waar hij in 2013 in dienst trad en waarvoor hij de laatste 3,5 jaar werkzaam was in Amerika. Hij vervulde onder andere de functie Sr. Director Sales Performance Group. Vóór die tijd deed hij ruime ervaring op in diverse sales- en marketingfuncties en werkte onder andere bij Bakker Bart en Friesland Campina. Tim keerde recent met zijn gezin terug naar Nederland en woont in Rosmalen.

Over Zeelandia

De Nederlandse familie Doeleman richtte in 1900 Zeelandia op. Het bedrijf groeide uit tot een wereldwijde speler op de markt van bakkerijgrondstoffen. Vandaag de dag ontwikkelen ruim 3.200 toegewijde medewerkers wereldwijd producten die aansluiten op de lokale smaak en behoeften in circa 100 landen.

Dossiers
Lees ook
Bakkers in de media – week 8

Bakkers in de media – week 8

Oorlog in Oekraïne, versuikerde broodpasta en de opmars van marsepein. Welke berichten zagen we de afgelopen week voorbij komen in de media?

ABN AMRO verwacht verdere stijging voedselprijzen

ABN AMRO verwacht verdere stijging voedselprijzen

ABN AMRO verwacht dat 2022 een moeilijk jaar gaat worden voor de foodsector. Producenten krijgen te maken met een forse stijging van de productiekosten, terwijl de consument door de inflatie meer op de prijs gaat letten. Een verdere prijsstijging lijkt onvermijdelijk volgens de bank.

HAPPY VALENTINE!

HAPPY VALENTINE!

Wie wil zijn/haar allerliefste nu niet verrassen met deze heerlijke Naked Cake met bosvruchten in hartvorm? Deze Naked Cake is gevuld met een gele room met een natuurlijk Bourbon vanille aroma, slagroom, Bosvruchtenjam en gedecoreerd met bosvruchten.