Tim Toonen nieuwe Director Marketing & Sales Zeelandia

Tim Toonen_Zeelandia

Zeelandia Nederland heeft een nieuwe Director Marketing & Sales. Tim Toonen vervult deze functie vanaf 1 januari 2021. Als Director Marketing & Sales is hij is verantwoordelijk voor alle sales- en marketingactiviteiten binnen het MKB in de Nederlandse markt.

Tim is geen onbekende voor de bakkerijmarkt. Tot voor kort werkte hij bij Dawn Foods, waar hij in 2013 in dienst trad en waarvoor hij de laatste 3,5 jaar werkzaam was in Amerika. Hij vervulde onder andere de functie Sr. Director Sales Performance Group. Vóór die tijd deed hij ruime ervaring op in diverse sales- en marketingfuncties en werkte onder andere bij Bakker Bart en Friesland Campina. Tim keerde recent met zijn gezin terug naar Nederland en woont in Rosmalen.

Over Zeelandia

De Nederlandse familie Doeleman richtte in 1900 Zeelandia op. Het bedrijf groeide uit tot een wereldwijde speler op de markt van bakkerijgrondstoffen. Vandaag de dag ontwikkelen ruim 3.200 toegewijde medewerkers wereldwijd producten die aansluiten op de lokale smaak en behoeften in circa 100 landen.

Dossiers
Lees ook
Prijzen ambachtelijk ijs stijgen

Prijzen ambachtelijk ijs stijgen

Veel ijsondernemers vragen vanwege de stijgende kosten meer voor hun ijs. De meeste salons rekenen nu 1,25 tot 1,50 euro per bolletje. Dat vertelt Teun Loonen, voorzitter van het Ambachtelijk IJscentrum aan Nu.nl.

De ideale opbouw van een compositie

De ideale opbouw van een compositie

Of het nu een amuse, een taart of een bonbon is: ieder gerecht is een compositie die bestaat uit meerdere componenten. Meesterijsbereider en Meesterpatissier Hidde de Brabander gaat in op de vraag wat de ideale opbouw een compositie is.

ABN AMRO verwacht economische schokken voor industrie, leisure, retail, food en bouw

ABN AMRO verwacht economische schokken voor industrie, leisure, retail, food en bouw

ABN AMRO verwacht dat de druk op de industrie, leisure, retail, food en bouw in de tweede helft van 2022 gaat toenemen. De energiecrisis treft vooral de industrie, terwijl de horeca en retail kampen met slechtere winstvooruitzichten. Het risico op faillissementen neemt toe, aldus de bank.