Stichting Ambachtelijke Bakkerij werkt samen met 100% NL

Stichting Ambachtelijke Bakkerij chocoladeletter actie

Foto: Screenshot chocoladeletteractie Stichting Ambachtelijke Bakkerij 

De decembermaand is een van de belangrijkste maanden voor de ambachtelijke bakker. Veel klanten in de winkel voor lekkernijen voor Sinterklaas, kerst en Oud- en nieuw. Daarom organiseert Stichting Ambachtelijke Bakkerij samen met 100% NL een landelijke chocoladeletteractie en oliebollenactie waarbij de ambachtelijke bakker dagelijks op de radio te horen is.

De chocoladeletteractie loopt al sinds 16 november. Tot en met 5 december deelt de Stichting Ambachtelijke Bakkerij honderden chocoladeletters uit door heel het land. Bij elke letter zit een unieke code, waarmee consumenten kans op nóg eens vier chocoladeletters die ze (in overleg) bij een ambachtelijke bakker kunnen ophalen. 

Op 6 december start direct  de landelijke oliebollenactie. Luisteraars van radiozender 100% NL kunnen vijftig oliebollen winnen, die ze (in overleg) bij een ambachtelijke bakker kunnen ophalen. 

Voor beide acties heeft Stichting Ambachtelijke Bakkerij een mooie radiospot gemaakt, zodat de ambachtelijke bakker en zijn feestproducten de komende weken in de schijnwerpers staan. "Iedereen mag ten slotte weten dat je de lekkerste decemberproducten bij de ambachtelijke bakker haalt. Benieuwd naar de radiospots? Beluister de spots begin volgende week op de website. Of zet de radio aan!", aldus Stichting Ambachtelijke Bakkerij.

Dossiers
Lees ook
Stichting Ambachtelijke Bakkerij: "Verdeel op social media je week in thema's"

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: "Verdeel op social media je week in thema's"

Social media is een belangrijk middel voor de bakkerij. Het zorgt voor extra zichtbaarheid bij bestaande én potentiële klanten. Plaats daarom regelmatig foto’s, berichten en filmpjes op bijvoorbeeld Twitter, Facebook en Instagram en laat zien wat je doet. Een tip van Stichting Ambachtelijke Bakkerij. Verdeel je week in thema's.

Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft zeven tips voor social media

Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft zeven tips voor social media

Het gebruik van social media is belangrijk. Het zorgt voor extra zichtbaarheid bij bestaande én potentiële klanten. Door middel van foto’s, berichten en filmpjes toon je op social media zoals Twitter, Facebook en Instagram regelmatig wat je doet en waarom je dat doet. Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft zeven tips.

Genootschap voor de Bakkerij: '2020 staat in teken van samen'

Genootschap voor de Bakkerij: '2020 staat in teken van samen'

Samen. Dat is het thema van het Genootschap voor de Bakkerij voor 2020. Op 27 januari vindt de eerste bijeenkomst plaats in Den Haag. Dan staat de samenwerking met medewerkers in de sector op de agenda. Hoe maken wij van hen onze beste ambassadeurs?

Allround banketbakker Waddeneilanden, voor langere tijd

Allround banketbakker Waddeneilanden, voor langere tijd

Wat ga je doen?In deze functie ben je verantwoordelijk voor de gehele banketproductie. Deze productie bestaat uit het bereiden van gebak, stukswerk en koeken. Dit...

Allround broodbakker Waddeneiland, lange termijn

Allround broodbakker Waddeneiland, lange termijn

Wat ga je doen?In deze functie ben je verantwoordelijk voor de gehele broodproductie. Dit doe je voor eigen vestigingen en een stuk derde kanaal. De productie zal...

Broodbakkers gezocht omgeving Oldenzaal

Broodbakkers gezocht omgeving Oldenzaal

Wat ga je doen?De functie die wij je te bieden hebben: Als bakker ben je, gezamenlijk met je collega’s, verantwoordelijk voor het bereiden van een kwalitatief...