Speltember voor de ambachtelijke bakker

Bakkers in bedrijf_Speltember

De actiemaand Speltember van Ireks staat in het teken van de nieuwe speltoogst. Volgens Ireks laten nog meer bakkers deze maand hun klanten kennis maken met de lekkerste speltproducten. Naast de grondstoffen kunnen klanten ook bij Ireks terecht voor promotiemateriaal.

Speltember

Dit jaar kunnen consumenten sparen voor het oer-Hollandse Keezenspel. Deelnemende bakkers ontvangen tevens bovenop de consumentenactie gratis 15 procent product zolang de voorraad strekt. Daarnaast heeft Ireks allerlei promotiemateriaal voor de bakker, zoals een social-media campagne, animatiefilmpje, advertentie en pos-materiaal. "Kortom een compleet pakket waarmee succes verzekerd is", aldus Ireks.

Speltproducten

De speltproducten van Ireks voldoen aan de Duitse wetgeving. Dit betekent dat de producten minimaal 90 procent spelt bevatten. Ireks gebruikt ook alleen spelt met de hoogste reinheid, waardoor bakkers een eerlijk verhaal over hun speltproducten aan hun klanten kunnen vertellen. Meer achtergrondinformatie over spelt, de eigenschappen en verwerking is te vinden in het Ireks IQ informatiebulletin via de website van Ireks.

Bakkers die meer willen weten van de speltproducten van Ireks en de Speltember-actie kunnen terecht bij hun baktechnisch adviseur of bij Ireks.

Ireks groep

De Ireks groep levert wereldwijd eersteklas bak-ingrediënten en brouw-mouten. Het portfolio wordt gecompleteerd door andere specialismen op het gebied van aroma's, ijsproducten en agrarische handel. Meer dan 2.800 medewerkers – waaronder meer dan 500 hooggekwalificeerde medewerkers – op locaties in 22 landen zorgen ervoor dat klanten over de hele wereld dagelijks worden verzorgd met de beste producten en  diensten van Ireks. Het denken en handelen binnen Ireks wordt steeds gekenmerkt door de drie pijlers van onze bedrijfsfilosofie: continuïteit, competentie en partnership.

 

Dossiers
Lees ook
Blik op 2030... Aandacht voor passie, imago en transparantie

Blik op 2030... Aandacht voor passie, imago en transparantie

In 2030… komen de bakkerijgrondstoffen hoofdzakelijk uit eigen land. In 2030… eten we veel minder brood. In 2030… staat brood als medisch voedsel op de kaart? Dinsdag 22 september schoven drie Meester Boulangers aan tafel met andere mensen uit de branche om te kijken waar we ons op voor kunnen en moeten bereiden.

Populariteit brood neemt toe

Populariteit brood neemt toe

De populariteit van brood neemt toe. Dat blijkt uit het imago-onderzoek van het Nederlands Bakkerij Centrum met behulp van Blauw Research en GfK. In tweejaar tijd steeg het aantal mensen dat brood in een modern en gezond voedingspatroon vindt passen met 3,3 procent naar 83,6 procent. Alleen bij vrouwen onder 39 jaar is er nog werk aan de winkel; vanwege...

Kansen door corona

Kansen door corona

Jarenlang had de versspecialist het zwaar. Vastgeklemd tussen supermarkten enerzijds en horeca en luxere eetwinkels anderzijds. Ook van de fors stijgende online verkopen profiteerde het ambacht minimaal. COVID-19 lijkt hierin echter verandering te hebben gebracht.

Broodbakker ambachtelijk te Rotterdam

Broodbakker ambachtelijk te Rotterdam

Wat ga je doen?In deze fulltime functie zullen de werkzaamheden bestaan uit allround productie binnen de bakkerij. Je zal je bezig houden met zowel groot als kleinbrood....

Allround bakker omgeving Veendam

Allround bakker omgeving Veendam

Wat ga je doen?Voor een ambachtelijke bakkerij in de omgeving van Veendam zijn we op korte termijn op zoek naar een allround bakker. Het betreft een fulltime functie...

Industriele broodbakker gezocht, omgeving Emmen

Industriele broodbakker gezocht, omgeving Emmen

Wat ga je doen?In deze functie ben jij verantwoordelijk voor een goed verloop van de productie van groot brood. Je bereidt deegsoorten, werkt aan de oven, je bedient...