Sinterklaascampagne weer van start

De eerste helft van 2015 is alweer voorbij en dat betekent dat de Sinterklaascampagne weer volop in voorbereiding is. Sinterklaas vieren staat nog steeds op nummer één van tradities onder het Nederlandse volk. Voor de bakker betekent dit een belangrijke periode waarin veel ambachtelijke lekkernijen worden verkocht.

Vanwege het grote succes de afgelopen jaren hebben Bakeplus, Dobla, FrieslandCampina Professional, Koekjesbakkerij Veldt en Royal Steensma ook dit jaar weer besloten de (ambachtelijke) bakker een handje te helpen tijdens de Sinterklaasperiode. Voor de elfde keer op rij ligt er een geheel uitgewerkte campagne klaar met een exclusief premium, waarbij dit jaar extra op het promotiepakket is gefocust.

'Een exclusief Sinterklaaskwartetspel met bakkerijthema en -weetjes!'

De Sinterklaascampagne staat dit jaar weer in het teken van een aantrekkelijk premium voor uw klanten, waarin uzelf de hoofdrol speelt. Rondom de Sinterklaasperiode kunnen de klanten bij de deelnemende (ambachtelijke) bakker sparen voor het Sinterklaas kwartetspel in specifiek bakkerij thema! Daarnaast is het spel voorzien van bakkerij weetjes, waardoor u (kleinste) klanten op spelenderwijs kennis verkrijgen over uw vak, als bakker!

Promotiemateriaal

Net zoals andere jaren kunt u de actie geheel naar eigen inzicht invullen. Natuurlijke geven wij hierbij graag een aantal ideeën en tips. Tevens kunt u rekenen op volledige ondersteuning in communicatie. Zo ontvangt u naast 50 kwartetspellen een compleet promotiepakket met daarin o.a.;

Opvallend en uniek Promotiemateriaal:

  • 1 x toonbankpresentatie A3 met prijssticker vel
  • 500 spaarkaarten
  • 2 x plafondhanger met bevestigingssysteem Nieuw
  • 2 x auto sticker (30x40cm) Nieuw
  • 2 x raam sticker (30x40cm) Nieuw
  • 2 x A1 poster
  • Poster met verkooptips en campagne-informatie voor verkooppersoneel.
  • Flyer met campagne-informatie voor verkooppersoneel

Enthousiast geworden? Vraag uw buitendienstmedewerker naar de Sinterklaascampagne! Inschrijven kan t/m 28 augustus 2015.

Lees ook
Spaaractie voor Bricks-speelgoedbakkerij

Spaaractie voor Bricks-speelgoedbakkerij

Royal Steensma, Debic en Bakeplus starten een spaaractie waarmee klanten van ambachtelijke bakkers sparen voor een speelgoedbakkerij die ze thuis zelf kunnen bouwen. Het doel van de actie is om meer traffic en extra omzet voor bakkers te genereren.

GROOT - Arthur Dontje en Linda van 't Land

GROOT - Arthur Dontje en Linda van 't Land

Jan Willem Dontje en zijn vrouw Geertje Leentje Blank starten in 1950 Dobla, een handel in bakkerijgrondstoffen voor ambachtelijke bakkers in Noord-Holland. In 1988 komt het bedrijf in handen van zoon Arthur die er een internationaal opererend bedrijf van maakt, gespecialiseerd in chocoladedecoraties. Na dertig jaar verkoopt hij het voor een astronomisch...

GROOT vertelt het levensverhaal van Arthur Dontje (Dobla)

GROOT vertelt het levensverhaal van Arthur Dontje (Dobla)

Deze week verscheen het boek GROOT over Arthur Dontje, de man die Dobla groot maakte.