Sinterklaascampagne weer van start

De eerste helft van 2015 is alweer voorbij en dat betekent dat de Sinterklaascampagne weer volop in voorbereiding is. Sinterklaas vieren staat nog steeds op nummer één van tradities onder het Nederlandse volk. Voor de bakker betekent dit een belangrijke periode waarin veel ambachtelijke lekkernijen worden verkocht.

Vanwege het grote succes de afgelopen jaren hebben Bakeplus, Dobla, FrieslandCampina Professional, Koekjesbakkerij Veldt en Royal Steensma ook dit jaar weer besloten de (ambachtelijke) bakker een handje te helpen tijdens de Sinterklaasperiode. Voor de elfde keer op rij ligt er een geheel uitgewerkte campagne klaar met een exclusief premium, waarbij dit jaar extra op het promotiepakket is gefocust.

'Een exclusief Sinterklaaskwartetspel met bakkerijthema en -weetjes!'

De Sinterklaascampagne staat dit jaar weer in het teken van een aantrekkelijk premium voor uw klanten, waarin uzelf de hoofdrol speelt. Rondom de Sinterklaasperiode kunnen de klanten bij de deelnemende (ambachtelijke) bakker sparen voor het Sinterklaas kwartetspel in specifiek bakkerij thema! Daarnaast is het spel voorzien van bakkerij weetjes, waardoor u (kleinste) klanten op spelenderwijs kennis verkrijgen over uw vak, als bakker!

Promotiemateriaal

Net zoals andere jaren kunt u de actie geheel naar eigen inzicht invullen. Natuurlijke geven wij hierbij graag een aantal ideeën en tips. Tevens kunt u rekenen op volledige ondersteuning in communicatie. Zo ontvangt u naast 50 kwartetspellen een compleet promotiepakket met daarin o.a.;

Opvallend en uniek Promotiemateriaal:

  • 1 x toonbankpresentatie A3 met prijssticker vel
  • 500 spaarkaarten
  • 2 x plafondhanger met bevestigingssysteem Nieuw
  • 2 x auto sticker (30x40cm) Nieuw
  • 2 x raam sticker (30x40cm) Nieuw
  • 2 x A1 poster
  • Poster met verkooptips en campagne-informatie voor verkooppersoneel.
  • Flyer met campagne-informatie voor verkooppersoneel

Enthousiast geworden? Vraag uw buitendienstmedewerker naar de Sinterklaascampagne! Inschrijven kan t/m 28 augustus 2015.

Lees ook
Bakeplus presenteert podcast over horeca in de Efteling

Bakeplus presenteert podcast over horeca in de Efteling

In samenwerking met Smaakmakers heeft Bakeplus een podcast opgenomen over de werkwijze van de horeca in de Efteling. De podcast, die bestaat uit twee delen, is te beluisteren op de website van Bakeplus.

Sinterklaascampagne Bakeplus goed ontvangen

Sinterklaascampagne Bakeplus goed ontvangen

“Je geeft een klein beetje, je krijgt heel veel terug.” Zo vond een van de deelnemende bakkers. “Een aantrekkelijke, ludieke en vooral toegankelijke actie voor iedere bakker”, noemde Bakeplus de Sinterklaas­campagne van 2021, die de leverancier met vijf partners uit de branche organiseerde.

Plantaardige vervanger van slagroom

Plantaardige vervanger van slagroom

Vegan is een trend. En daar ligt voor bakkers en patissiers een uitdaging. Ingrediënten als slagroom en eieren lijken onmisbaar. Toch komen er steeds meer producten op de markt die bakkers op weg helpen bij het vegan bakken. Een voorbeeld is Vegantop van Debic.