SAB promoot oliebol ambachtelijke bakker

Oliebollen

Foto: Marjon Besteman/Pixabay

Ook dit jaar zet Stichting Ambachtelijke Bakkerij (SAB) weer een campagne op om de oliebollen van de ambachtelijke bakker te promoten. “Hierin vertellen we iedereen dat zij de oliebollen bij de ambachtelijke bakker moeten halen omdat dit natuurlijk de lekkerste zijn!”, aldus Stichting Ambachtelijke Bakkerij.

De campagne vindt dit jaar vooral online plaats via platforms als Nu.nl. Ook komt er weer materiaal die bakkers zelf in kunnen zetten op sociale media en staat ook de website van Stichting Ambachtelijke Bakkerij in het teken van de campagne.

Ga voor meer informatie over deze en andere activiteiten van Stichting Ambachtelijke Bakkerij naar de website of de Facebookpagina.

Lees ook
Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

De driejarige Europese campagne ‘De mooiste boodschap is bio’ is gestart met als doel groei van het biologische marktaandeel en vergroting van de herkenbaarheid en het vertrouwen in het Europese biologische keurmerk. De campagne loopt tegelijkertijd in Zweden, Finland en België.

Bakkers in de media - week 19

Bakkers in de media - week 19

Zorgen om graan, de liefde voor het bakkersvak en paniek over lokale lekkernij het appelsleetje. Wat verscheen er afgelopen week in de media over bakkersbranche?

Subsidie voor advies bij verduurzaming mkb-ondernemers

Subsidie voor advies bij verduurzaming mkb-ondernemers

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) komt met de Subsidieregeling Verduurzaming MKB (SVM) voor mkb-ondernemers die geen wettelijke plicht hebben tot energiebesparing maar er wel mee aan de slag willen. Met deze subsidie kunnen ze een adviseur in huren voor advies en ondersteuning bij de uitvoering van maatregelen.