Nieuwe huisstijl Sonneveld

22 februari 2016

PAPENDRECHT - Sonneveld bestaat 60 jaar. Onderdeel van dit jubileum is onder meer de introductie van een nieuwe huisstijl. Sonneveld is begonnen als klein familiebedrijf en in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal bedrijf dat bakkerijen meer levert dan alleen grondstoffen. De nieuwe huisstijl maakt in de ogen van de grondstofleveranciers goed duidelijk wie Sonneveld is, wat Sonneveld doet en waar Sonneveld voor staat.

Waarde toevoegen

Sonneveld is een internationaal bedrijf dat innovatieve, klantspecifieke oplossingen ontwikkelt voor de bakkerijsector en aanverwante voedingsindustrie: vóór en mét klanten waarmee waarde wordt toegevoegd aan de hele keten en de klant in het bijzonder, stelt de firma. “We bieden technische ondersteuning voor een optimale proces-, brood- en banketkwaliteit, we ontwikkelen innovatieve brood- en banketconcepten en ondersteunen activiteiten om de bakkerijsector gezond te houden. Vanuit onze kennis en expertise, zowel op het niveau van produceren, het leveren van grond- en hulpstoffen, als op het gebied van proceskennis en marktinzichten, werken wij samen met klanten aan hoogwaardige en gebruiksvriendelijke producten en concepten”, licht men toe.

  • Oplossingen
  • Samenwerking met de bakker is cruciaal, besluit Sonneveld. “Onze oplossingen vormen immers de antwoorden op uw vragen. De innovatieve producten op grondstof- en eindniveau zijn het resultaat van onze enorme hoeveelheid opgebouwde kennis, ons plezier in het vak, oplossend denken en de intensieve samenwerking met u en andere bakkers. De kwaliteit van onze producten wordt getest in consumentenpanels en de Sonneveld producten worden dan ook met veel succes en voldoening toegepast door u.”

Altijd op de hoogte blijven?