Nieuwe commercieel manager Beko Groothandel

Beko Groothandel_Jelmer de Ruiter

Jelmer de Ruiter is 1 november begonnen als nieuwe commercieel manager bij Beko Groothandel. Hij volgt Theo van der Maten op, die binnen de groothandel overstapt naar Klant Specifieke Inkoop. 

De Ruiter heeft de nodige ervaring op het gebied van strategisch commercieel management. Voorheen vervulde hij verschillende functies, waaronder verkoopdirecteur, bij horeca groothandel Bidfood. Bij Beko Groothandel is De Ruiter verantwoordelijk voor de verkoop binnen- en buitendienst en geeft hij leiding aan de  afdelingen marketing en productmanagement.

Marquerithe Verheul, coöperatiedirecteur Beko: ‘We zijn blij met de aanstelling van Jelmer de Ruiter. Zijn kennis, commerciële ervaring en daadkracht zullen bijdragen aan de verdere professionalisering van de commerciële afdelingen van Beko Groothandel. Tijdens gesprekken werd al snel duidelijk dat zijn visie past bij het toekomstbeeld van onze organisatie. Ik ben ervan overtuigd dat hij op commercieel gebied en als onderdeel van het managementteam van Beko Groothandel zijn bijdrage uitstekend kan leveren.’

Jelmer de Ruiter: ‘Samen met de medewerkers nieuwe hoogtes bereiken en werken aan de groei van het bedrijf; ik kijk ernaar uit. De rijke historie in combinatie met de aanwezige passie en kennis zorgen ervoor dat Beko Groothandel goed gepositioneerd is voor de toekomst. Er liggen voldoende kansen in de markt en die wil ik graag benutten.’

Lees ook
Prijzen ambachtelijk ijs stijgen

Prijzen ambachtelijk ijs stijgen

Veel ijsondernemers vragen vanwege de stijgende kosten meer voor hun ijs. De meeste salons rekenen nu 1,25 tot 1,50 euro per bolletje. Dat vertelt Teun Loonen, voorzitter van het Ambachtelijk IJscentrum aan Nu.nl.

De ideale opbouw van een compositie

De ideale opbouw van een compositie

Of het nu een amuse, een taart of een bonbon is: ieder gerecht is een compositie die bestaat uit meerdere componenten. Meesterijsbereider en Meesterpatissier Hidde de Brabander gaat in op de vraag wat de ideale opbouw een compositie is.

ABN AMRO verwacht economische schokken voor industrie, leisure, retail, food en bouw

ABN AMRO verwacht economische schokken voor industrie, leisure, retail, food en bouw

ABN AMRO verwacht dat de druk op de industrie, leisure, retail, food en bouw in de tweede helft van 2022 gaat toenemen. De energiecrisis treft vooral de industrie, terwijl de horeca en retail kampen met slechtere winstvooruitzichten. Het risico op faillissementen neemt toe, aldus de bank.