NBOV en Google bieden samen gratis workshops en trainingen

Google en NBOV cursussen

Online ondernemen is niet meer weg te denken in de bakkerijbranche. Brancheorganisatie NBOV en Google willen samen digitale vaardigheden van ondernemers te stimuleren en bieden daarom gratis online workshops en trainingen aan.

Gezamelijk willen NBOV en Google de digitale vaardigheden van ondernemers vergroten en ze extra handvatten geven om aan hun online marketing te werken. Van 14 tot en met 25 juni kunnen ondernemers daarom verschillende gratis online workshops, masterclasses en coachingsessies volgen. De workshops en trainingen zijn specifiek toegespitst op de bakkerijbranche en worden gegeven door ervaren trainers van Google, zodat deelnemers actuele kennis opdoen die ze direct kunnen toepassen.

Ondernemers leren onder andere hoe ze de lokale vindbaarheid van hun bakkerij kunnen verbeteren, een online marketingplan schrijven, zich verdiepen in zoekmachineoptimalisatie of een Google Analytics-account inrichten waarmee ze inzicht krijgen in het verkeer op hun website.

Een van de trainingen volgen? Bekijk dan hier het aanbod.

Lees ook
Allergeneninformatie: hoe zit dat ook weer?

Allergeneninformatie: hoe zit dat ook weer?

“Allergenen, zoals gluten bevattende granen, sesamzaad en noten, komen in vrijwel alle bakkerijen voor. Het is belangrijk en zelfs verplicht uw klant proactief te wijzen op informatie over allergenen in uw producten”, aldus Linda van Zonsbeek, kennisspecialist bij NBC. “Maak in de winkel zichtbaar dat u deze informatie paraat hebt.”

Zonder chaos geen orde

Zonder chaos geen orde

We leven alweer meer dan een jaar in een onzekere samenleving. Gaan we ooit weer terug naar normaal, alsof er geen coronacrisis is geweest? Wie het weet, mag het zeggen. Velen waanden zich relatief veilig en hadden het idee enige controle te hebben over het bestaan.

Wie is Maud?

Wie is Maud?

Het is een vraag die ons regelmatig ter ore komt: wie is Maud? Wie is degene die zich in deze column zo ‘anoniem’ en scherp uitlaat over heikele kwesties in de bakkerijbranche?