Vanaf september gaat het Nederlands Bakkerij Centrum van start met de nieuwe imagocampagne “Brood, goed verhaal”. De campagne wil op een prikkelende, verhalende manier vertellen over alle voedzame kanten van brood.
De NBC-campagne is na de zomer volop te zien via televisie, social media, online video en print. NBC wil hiermee aansluiten op de behoefte van mensen aan informatie over voeding en gezondheid. Brood heeft niet altijd het imago van een gezond en duurzaam product. Veel mensen denken bijvoorbeeld dat koolhydraten uit brood slecht zijn of dat brood een dikmaker is. Met de campagne wil NBC mythes ontkrachten en mensen ervan bewust maken dat brood voedzaam, vers en veelzijdig is.
Aan de hand van verschillende broodverhalen vertelt de campagne verhalen over brood als onderdeel van een gezonde en bewuste leefwijze, met volkoren als lichtend voorbeeld van al het goede van brood. De campagne wordt aangevuld emt pr, communicatie voor voedingsprofessionals en evenementen. Zo vinden de ‘Blik op’-kennissessies en ook de Week van het Brood opnieuw plaats, later dit jaar en in 2023.
Bekijk de eerste broodverhalen op www.broodgoedverhaal.nl.
Geen nieuws van Bakkers in bedrijf meer missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke woensdag het laatste nieuws.
|