Meneba wint Nationale Expojaarprijs: beste beursdeelname 2010

2 december 2010

Op het prestigieuze Nationale Expojaarprijsgala is de standpresentatie van Meneba tijdens de Bakkerij Dagen 2010 uitgeroepen tot winnaar in de categorie ‘Beste vakgerichte beursdeelname 2010’. Samen met communicatiebureau Unicum nam Meneba de award in ontvangst.

De vakjury koos unaniem voor deze onderscheidende presentatie. Ze prees de keuze voor één duidelijke boodschap die vervolgens in een brede mix van media op en rondom deze vakbeurs consequent doorgevoerd werd. Zo bouw je structureel aan een merk!

De beursdeelname van Meneba stond geheel in het teken van het succesvolle broodmerk Ruwe Bolster. De opzet van de stand maakte deze beursdeelname tot een succesvol en bekroond marketingproject vol ambachtelijke emotie. Om dat te bereiken werd gebruik gemaakt van video, internet, publicaties, promotionele acties voor de bakkerij én de winkelvloer.

"De award is tevens de kers op de taart als het gaat om onze jarenlange samenwerking met Unicum. Er is van beide kanten veel kennis en inzet geïnvesteerd in elkaar, met nu deze hoofdprijs als bekroning", aldus Ivo van Dijkhuizen, communicatieadviseur bij Meneba en verantwoordelijk voor de beursdeelname.

De Nationale ExpoJaarprijs beloont de meest succesvolle uitingen van live-communicatie. Een onafhankelijk vakjury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, rentabiliteit en op goed doordachte inzet van live communicatieprojecten.

Altijd op de hoogte blijven?