Market Food Group en Albron vernieuwen bakkerijconcept Le Perron

6 september 2019

Market Food Group introduceert samen met Albron het vernieuwde bakkerijconcept Le Perron. De formule Le Perron is gespecialiseerd in ambachtelijk brood en is al gevestigd in verschillende Nederlandse steden. Het concept is nu volledig up-to-date. De twee eerste vestigingen van Le Perron openen binnenkort en er volgen er meer.

Het vernieuwde Le Perron past bij de veranderende behoeften en verlangens van de consument. Het oude concept was efficiënt en functioneel enerzijds en toegankelijk en alledaags anderzijds. Het vernieuwde concept biedt naast efficiënte en gemak ook ruimte voor beleving, trends, storytelling, comfort en ontspanning. "Bij Le Perron doen we alles met een vleugje ‘joie de vivre’, wat we van de Fransen leren. We zijn een Nederlands bedrijf, maar laten ons inspireren door de Franse manier van leven, de kijk op eten en het ambacht van brood bakken. De kern is: ‘Het genieten dat goed voelt’."

Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron: “Samen met Market Food Group hebben we het concept Le Perron verder ontwikkeld. Alle facetten die bestaande en toekomstige bezoekers belangrijk vinden, hebben een duidelijke en samenhangende vertaling gevonden in de innovatie van het bakkerijconcept Le Perron. Hiermee kunnen we nog meer waarde toevoegen aan de beleving van bezoekers van shopping centers, outlet centers en op drukke vervoersknooppunten. De Market Food Group en Albron hebben hier echt krachten gebundeld”.

Altijd op de hoogte blijven?