Makro haalt toppositie op imagolijst

2 november 2020
Foto: Makro

De MT500 (tijdschrift) is voor de twintigste keer gepubliceerd. Makro behaalde een toppositie in de categorie groothandels en ziet dit als een bevestiging dat zij de nummer 1 groothandel zijn.

MT Magazine voert jaarlijks een onderzoek uit naar de reputatie van bedrijven. Makro behaalde een toppositie. “Bijzonder trots zijn wij op deze uitkomst. Dit onderstreept alle inspanningen die dagelijks bij Makro gedaan worden, om weer de winkel voor ondernemend Nederland te worden”, verteld Paulo Peereboom, de CEO van Makro Nederland.

Nummer 1

In de beoordeling van MT500 scoorde Makro hoog op onder andere klantgerichtheid, werkgeverschap en duurzaamheid. Het bedrijf werkt hier naar eigen zeggen dagelijks aan. Zo geven in de winkels meerdere vakspecialisten advies over bijvoorbeeld vlees, wijn en groenten.

Corona

Makro gelooft dat klanten bij hen veilig boodschappen kunnen doen. De filialen van de groothandel zijn groot met brede gangpaden, medewerkers die 1,5 meter afstand houden en regelmatig hun handen schoon maken, en pinautomaten en winkelwagens die structureel gereinigd worden.

 

Altijd op de hoogte blijven?