Houwers Groep organiseert live Q&A's op Facebook

Q&A Houwersgroep

Hoe kun je er voor zorgen dat jouw omgeving zo coronaproof mogelijk is? Veel ondernemers hebben vragen over voedselveiligheid en hygiëne in deze tijd. Daarom organiseert Houwers Groep tot de bouwvak elke vrijdag een live Q&A op Facebook. Hier beantwoorden inspecteurs Jacco en Silvio alle vragen.

De eerstvolgende Q&A staat gepland voor vrijdag 19 juni om 10.00 uur en wordt verzorgd door Silvio. Het thema is desfectiemiddelen. De Q&A is vrij toegankelijk op Facebook en duurt ongeveer een half uurtje. Iedereen kan zijn vragen stellen. Dat kan vooraf in een privébericht naar de Houwers Groep of onder ger kopje discussie van het event. En natuurlijk live tijdens de sessie.

Houwers Groep organiseert de live Q&A's omdat het inspectiebedrijf merkt dat er in deze coronatijd veel vragen binnenkomen op het gebied van hygiëne en voedselveiligheid, maar ook coronagerelateerde vragen. Op deze manier, via live sessies op Facebook, worden deze vragen op een toegankelijke manier behandeld. De Q&A's zijn voor iedereen toegankelijk: voor ondernemers, medewerkers en consumenten.

De vorige Q&A vond plaats op 12 juni en had als thema BBQ. Hierbij ging inspecteur Jacco in op onder andere kruisbesmetting en voedselvergiftiging door rauw vlees. Je kunt deze Q&A terugkijken op de Facebookpagina van Houwers Groep of lees het verslag op de website.

Lees ook
Lees nu de digitale EVMI Hygiënespecial

Lees nu de digitale EVMI Hygiënespecial

Het blijft een lastig onderwerp, hygiëne. In tijden van corona zijn we daar nog eens extra op gewezen, maar ook zonder corona zijn er genoeg voorbeelden te vinden van hoe ‘makkelijk’ het mis kan gaan. Best een onderwerp om scherp op te zijn én te blijven.

Nieuwe inrichting hét moment voor grondige aanpak

Nieuwe inrichting hét moment voor grondige aanpak

Bij een nieuwe winkel- of bakkerij-inrichting let je ongetwijfeld op de uitstraling, de functionaliteit en de kosten, maar hoe zit het bijvoorbeeld met voedselveiligheid en plaagdierwering?

Gedrag van de consument in kaart

Gedrag van de consument in kaart

Hoe ziet de toekomst van foodwinkels zoals de bakkerswinkel eruit? Susanne Danes, projectmanager marketing bij FoodBase, gaat in een reeks van drie artikelen in op ‘De klant van morgen’. In deze eerste aflevering: drie recente ontwikkelingen ten aanzien van consumentengedrag.