Foodbanen.nu realiseert bereik van 300.000

foodbanen.nu header

Alea Publishers, uitgever van vakbladen zoals EVMI en Bakkers in bedrijf lanceerde een maand geleden de nieuwe vacaturesite Foodbanen.nu. De uitgeverij kondigde aan dat in november alle partnersites aangelijnd zouden zijn en dat is gelukt. Foodbanen.nu heeft nu een bereik van 300.000.

Foodbanen.nu brengt vraag en aanbod van vacatures binnen de hele voedselketen, van boer tot bord, samen. Vacatures worden breed verspreid om een zo groot mogelijke groep relevante professionals te bereiken. Foodbanen.nu werkt samen met meer dan tien partnersites; dewebsites van Alea Publishers zelf en van andere uitgevers. Een uitgekiende formule zorgt ervoor dat vacatures getoond worden op de relevante sites. Zo staat een vacature voor een bakker op Bakkers in Bedrijf en een vacature voor de teamleider van een broodfabriek op hbo-niveau niet alleen op Bakkers in Bedrijf maar ook op Foodpersonality, EVMI, Foodlog en Foodclicks.

Veel belangstelling uit de markt

De vacaturewebsite begint te lopen. Volgens Roeland Dobbelaer, uitgeefdirecteur bij Alea Publishers, is er veel belangstelling vanuit de markt en zijn de eerste grote samenwerkingsverbanden gesloten. “Het bereik verdubbelt nu elke week. Zeker nu ook grote sites als Foodpersonality, Foodclicks, EVMI en Foodlog zijn aangehaakt, zal de groei sneller gaan.” Inmiddels werken ook de campagnes op de sociale media op volle toeren. Dobbelaer: “Foodbanen kun je niet meer missen, als je een baan zoekt in Food en Agro, weet je waar je moet zijn."

 

Dossiers
Lees ook
Trends 2021: van digital food tot injera

Trends 2021: van digital food tot injera

Dat de pandemie ook in 2021 haar sporen zal nalaten op het gebied van food, zal geen verrassing zijn. Foodtrendwatcher Anneke Ammerlaan en retaildeskundige Paul Moers over de blijvende effecten en de te verwachten ontwikkelingen voor volgend jaar. De hoofdmoot van de foodtrends wordt vooral lokaal, eenvoudig maar vooral troostrijk voedsel.

Generatie Z wil alles tegelijk: vers, verrassend, lekker, gezond, kant-en-klaar

Generatie Z wil alles tegelijk: vers, verrassend, lekker, gezond, kant-en-klaar

Makers van voedsel die in de toekomst geld willen kunnen verdienen, doen er goed aan om te kijken naar de consumenten van de toekomst. De stijgende koopkracht van Generatie Z drukt zijn stempel op het voedsellandschap. Dit van jongs af aan met internettoepassingen opgegroeide leeftijdscohort heeft andere en meer specifieke verwachtingen van voeding...

Alea Publishers lanceert vacaturesite Foodbanen.nu

Alea Publishers lanceert vacaturesite Foodbanen.nu

Alea Publishers, uitgever van vakbladen zoals EVMI en Bakkers in Bedrijf, lanceert op 19 oktober Foodbanen.nu. Door de samenwerking met een aantal andere uitgevers groeit deze nieuwe vacaturewebsite voor de Agro, Food & Drinks-branches binnen een paar weken naar een bereik van meer dan 300.000 professionals.

Ambachtelijk broodbakker omgeving Hardenberg

Ambachtelijk broodbakker omgeving Hardenberg

Wat ga je doen?Je zal je bezig houden met de productie van diverse soorten groot en klein brood. Hierbij werk je veelal op de traditionele manier. Je werkt zelfstandig...

Ambachtelijk broodbakker omgeving Den Haag

Ambachtelijk broodbakker omgeving Den Haag

Wat ga je doen?Voor deze kleine ambachtelijke bakkerij zijn we per direct op zoek naar een zelfstandig werkend broodbakker. Je zal je bezighouden met het totale...

Broodbakker, zelfstanding of assistent omgeving Leiden

Broodbakker, zelfstanding of assistent omgeving Leiden

Wat ga je doen?Voor een ambachtelijke bakkerij in de omgeving van Leiden zijn we per direct op zoek naar een zelfstandig werkend broodbakker. Deze ambachtelijke...