Het is inmiddels twee jaar na de overname van Meneba door Dossche Mills en er hebben diverse veranderingen plaatsgevonden. Kristof Dossche: “Vandaag staat ons familiebedrijf op een zeer stevige basis en gaan we verder op de ingeslagen weg: we geloven meer dan ooit in de veelzijdigheid en duurzaamheid van graan als basis ingrediënt.”

Om deze ambitie kracht bij te zetten, heeft Dossche Mills het logo een frisse look gegeven: “Duurzaam groen, graankorrels die ook als een hart gezien kunnen worden, de familienaam Dossche als betrouwbare familiale betrokkenheid en daarbij het “samen” doen”. Ook is de slogan van aangepast: “Samen halen we het beste uit graan”. Kristof Dossche: “Dit benadrukt waar we zo sterk in zijn: de klant centraal stellen en ondersteunen bij zijn verdere groei met onder andere onderscheidende producten en concepten. Met een sterke persoonlijke service en constante kwaliteit als absolute prioriteiten. Zo willen we onze klanten duurzaam helpen groeien. Daarnaast investeren we in groei en willen we onze klanten in alle segmenten bedienen met een passend assortiment.”

Een grote verandering is de aanpassing van de bedrijfsnaam Meneba. De bedrijfsnaam wordt Dossche Mills. Het vertrouwde merk Meneba blijft op de verpakkingen staan. Op Bakkersvak toonde Dossche Mills voor het eerst het nieuwe logo.

Altijd op de hoogte blijven?