Délifrance opent eerste pilot store

RIDDERKERK - Délifrance Nederland heeft een restaurant en corner in nieuwe stijl geopend, aan de rijksweg A13. De vestiging dient al pilot voor toekomstig te openen locaties in niet alleen Nederland, maar heel Europa, stelt franchisenemer Jan van der Heijden. “Daarnaast is het een voorbeeld voor de huidige Délifrance restaurants en corners, welke bij een succesvol verloop worden verbouwd.”

Franse sferen

In de nieuwe vestiging komen de Franse sferen terug. “Een eyecatcher is de wall-of-crumb: een kijkje in de binnenkant van een pas gebakken brood, de kernidentiteit van Délifrance”, vertelt Van der Heijden. De open keuken geeft de gasten een kijkje in de bereiding van hun maaltijd.

'Grab & Go'

Délifrance staat onder andere bekend om de vers belegde baquettes. “In het nieuwe concept ligt de focus niet alleen op de lunch, maar kunnen gasten van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat genieten van Franse klassiekers.” Met de toevoeging van ‘Grab & Go’ corner speelt het bedrijf in op de behoefte van de snelle passant. “Anders dan gewend, liggen de broodjes hier al vers en voorbelegd in de koeling klaar”, stelt Van der Heijden.

Lees ook
Consument waardeert vakmanschap - Een ‘nieuwe’ rol  voor vers

Consument waardeert vakmanschap - Een ‘nieuwe’ rol voor vers

Dat voeding gerelateerd is aan onze gezondheid en kwaliteit van leven, is al lang geen nieuws meer. En dat verse producten daar een belangrijke rol in spelen, mogen we ook veronderstellen. Maar waaróm kiezen we steeds vaker voor vers en waar kopen we die producten het liefst?

Echte Bakkers tellen hun zegeningen

Echte Bakkers tellen hun zegeningen

"We zijn blij dat Echte Bakkers gemengde bedrijven zijn en dat de bakkers in Nederland open mochten blijven in tegenstelling tot veel andere landen in Europa.” Zo vat Geert Caniels, directeur van het Echte Bakkersgilde, de afgelopen periode samen. “Maar natuurlijk zijn er ook onder de Echte Bakkers bedrijven die het nu heel moeilijk hebben.”

Consument blijft ook na coronacrisis online boodschappen doen

Consument blijft ook na coronacrisis online boodschappen doen

Uit onderzoek van Nielsen blijkt dat een groot deel van de Nederlandse consumenten ook na de coronacrisis online boodschappen blijft doen. Consumenten kopen vooral dranken, verse producten en verpakt voedsel vaker online dan voor de uitbraak van het virus.

Semi industrieel bakker omgeving Amsterdam

Semi industrieel bakker omgeving Amsterdam

Wat ga je doen?In deze fulltime functie (38 uur in wisselende diensten 3 ploegen) werk je zowel met machines als met de hand. De werkzaamheden voer je uit in de...

Filiaalleider bakkerswinkel omgeving Veendam

Filiaalleider bakkerswinkel omgeving Veendam

Wat ga je doen?Je houdt je voornamelijk bezig met: > verkoop van brood en banket > personeelsbeheer > voorraadbeheer/ dagelijkse bestellingen > administratie en...

Allround broodbakker omgeving Doorn

Allround broodbakker omgeving Doorn

Wat ga je doen?Ben jij een bakker/ ovenist? Dan is deze vacature zeker weten iets voor jou! Door een verschuiving in het personeelsbestand komt er binnen het bestaande...