Beko Advies verhuist en neemt afscheid van reclamebureau

Beko Advies verhuist en neemt afscheid van reclamebureau

MAARSSEN - Beko Advies verhuist op 27 januari van Maarssen naar Veghel. Per 30 januari vindt de overdracht plaats van de activiteiten van het reclamebureau van Beko Advies aan Buro MC, marketing en creatie.

Om de meerwaarde zo groot mogelijk te houden, is volledige focus nodig op nieuwe kansen in de markt, stelt Beko Advies. Besloten is daarom om het reclamebureau los te koppelen van het adviesbureau.

Nieuw reclamebureau

Vanaf 30 januari kunnen klanten van het reclamebureau terecht bij de nieuwe partner van Beko Advies: Buro MC, marketing & creatie. Beko Advies gaat (blijft) nauw samenwerken met Buro MC. Werkzaamheden die voortvloeien uit adviezen worden bij Buro MC ondergebracht.

De contactgegevens van Buro MC, marketing & creatie zijn: Vergersweg 1d - 6707 HS Wageningen, Telefoon: 06-20361208, E-mail: promotie@buromc.nl

Nieuwe locatie

Vrijdag 27 januari verhuist Beko Advies van Maarssen naar Veghel. Daar vestigen zij zich onder hetzelfde dak als Beko Coöperatie en het DC Zuid van Beko Groothandel. De contactgegevens van Beko Advies zijn (vanaf 30 januari):

De Amert 604 - 5462 GH Veghel, Postbus 437 - 5460 AK Veghel, Telefoon: 088 – 2023200, Fax: 088 – 2023201, E-mail: info@beko-advies.nl

Lees ook

Zwijgen is zilver, communiceren is goud

Nog aan het bijkomen van de pandemie en ineens is daar het conflict tussen Rusland en Oekraïne, dat niet alleen dichtbij in kilometers is, maar ook door sociale media: een eindeloze stroom aan informatie waarbij we echt nieuws van fake nieuws moeten onderscheiden.

De kracht van intuïtie

De kracht van intuïtie

Je onderbuikgevoel maakt dat je soms al een antwoord weet, zonder dat je goed over een bepaalde situatie hebt nagedacht. Beschouw je intuïtie als een cadeau, maar maak er verstandig gebruik van.

Met de voet op de rem

Met de voet op de rem

De drijvende kracht achter de Nederlandse economie is het midden- en kleinbedrijf. En toch gaat er in politiek en pers onevenredig veel aandacht uit naar de grotere ondernemingen. Terwijl juist ook kleinere ondernemingen economisch van belang zijn en voor samenhang in de maatschappij zorgen.