Bakkersvisie inspireert tot verandering

9 januari 2018

Puratos, Bakkerij Support en BakkerijMonitor organiseren op 5 februari het event BakkersVisie 2018. Dit is een actief, praktisch en doelgericht event waarin bakkerij-ondernemers en eindbeslissers deelnemen aan verschillende workshops met als rode draad ‘de Bakkerij Make-over'. Zo willen Puratos, Bakkerij Support en BakkerijMonitor er voor zorgen dat bakkersbedrijven voldoende kunnen mee veranderen met de rest van de wereld.

Beperkt aantal deelnemers

Bij de opzet van BakkersVisie is gekozen voor kwaliteit, niet voor kwantiteit. Bart van Gelder, Puratos: “We willen dat de deelnemers aan elke workshop kunnen deelnemen waarbij we uitgaan van maximaal 20 deelnemers per workshop. Dat betekent dat het event toegankelijk is voor maximaal 60 deelnemers, niet te massaal en lekker interactief”. Alleen bakkerij-ondernemers en eindbeslissers binnen een brood- of banketbakkerij kunnen zich inschrijven voor BakkersVisie. Het event is met name geschikt voor diegenen die zich aan de commerciële kant van de organisatie bevinden.

Inspirerende sprekers en workshops

Tijdens Bakkersvisie zijn er  diverse sprekers van binnen en buiten de branche, en workshops. Zo zullen Tineke en Menno Plagmeijer, van Broodje van Eigen Deeg uit Groningen, vertellen over het geheim achter het snelle succes. Arthur Feenstra van de succesvolle modeketen Only for Men en de unieke formule The Bakery legt uit hoe je tegen de stroom in kunt groeien door anders te ondernemen.

Tijdens de workshops krijgen de deelnemers tips om het assortiment te managen, hoe sociale media écht succesvol in te zetten en leert men de laatste consumententrends door te vertalen naar product, dienst en winkel. Extra leuk: tijdens de pauze en na afloop is make-up artist Sandra aanwezig om liefhebbers te voorzien van een Touch-up!

Altijd op de hoogte blijven?