Bakkerij 't Stoepje wint Foodservice Award

4 februari 2021

Bakkerij 't Stoepje heeft de Foodservice Award voor beste marktkraam gewonnen. Het is voor het tweede jaar op rij dat de marktbakker deze consumentenprijs in ontvangst mocht nemen. Pierre Wind reikte de prijs tijdens de Horecava Limited, de online versie van de Horecava, op 1 februari uit.

Voor de Foodservice Award brengen consumenten hun stem uit. Zij beoordeelden ’t Stoepje op negen factoren, van assortiment en prijs-kwaliteit tot hygiëne en service. De marktbakker scoorde een 8,06. Een verbetering ten opzichte van vorig jaar, toen was het een 8,03. De bakkerij mag nu een jaar lang de titel Foodservice Award dragen.

“De Foodservice Award is een groot blijk van waardering van onze klanten, daar zijn we ontzettend trots op”, reageert Peter de Jong, formule manager van Bakkerij ’t Stoepje. “Het is heel speciaal dat onze marktkramen in deze bijzondere tijd zulke mooie beoordelingen ontvangen. Dat is echt een prestatie van onze marktondernemers die barsten van de gastvrijheid en altijd ruimte maken voor een praatje. We zijn onze franchisers en alle fans enorm dankbaar.”

Foodservice Award

Er zijn elf categorieën waarin een Foodservice award wordt uitgereikt. Naast Marktkramen zijn er bijvoorbeeld ook prijzen in de categorie bezorgen, café/restaurant en speciaalzaken. Daarnaast is er een overallwinnaar, Dat werd Brownies&Downies met een 8,10. Bijna 17.000 consumenten brachten dit jaar hun stem uit.

 

Altijd op de hoogte blijven?