Bakkerij ’t Stoepje vernieuwt de formule

7 december 2017 Market Food Group

Bakkerij ’t Stoepje introduceerde 6 december de compleet vernieuwde formule. Hierbij spelen beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol, en de lokale bakker staat volledig in de spotlight.

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Zo laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud.

Vernieuwde formule

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Hoewel de uitstraling verandert, blijft de kwaliteit van het brood en banket zoals de klant gewend is. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.

De komende jaren wordt de vernieuwde formule verder uitgerold over alle markten van Nederland. "Met de nieuwe look-and-feel is Bakkerij ’t Stoepje klaar voor de toekomst en zijn we er van overtuigd dat we ook de jongere doelgroep aanspreken!" aldus Pierre Fleuren, formulemanager bij ’t Stoepje.

Altijd op de hoogte blijven?