Bakkerij 't Stoepje steunt War Child's #SAYPEACE-actie

21 september 2017

Bakkerij 't Stoepje lanceert op de Internationale Dag van de Vrede (21 september) een grootschalige actie voor War Child. War Child voert jaarlijks de #SAYPEACE campagne, een oproep om op te komen voor het recht op vrede, ook voor oorlogskinderen. 112 marktbakkers van 't Stoepje en hun medewerkers zetten zich een maand in voor kinderen in oorlogsgebieden.

#SAYPEACE

De krentenbollen van Bakkerij 't Stoepje spelen een centrale rol in de landelijke campagne. Aan de super rozijnen-krentenbollenzak zit de #SAYPEACE-broodclip zit vast. Klanten kunnen deze clip dragen aan de broekzak, blouse, veter, sjaal of jas. War Child en Bakkerij 't Stoepje roepen heel Nederland op om hier een foto van te maken en te delen via social media met #SAYPEACE. De leukste, creatiefste, origineelste foto’s maken kans op ludieke prijzen. De marktbakkers hopen met deze campagne héél Nederland te mobiliseren voor de vrede.

Daarnaast gaat per verkochte super rozijnen-krentenbol 5 cent naar War Child. "Ons streven is minimaal 250.000 krentenbollen te verkopen en hiermee honderden oorlogskinderen te helpen", aldus Pierre Fleuren, formulemanager van Bakkerij ’t Stoepje. De actie loopt van 21 september tot en met 21 oktober.

Altijd op de hoogte blijven?