Bakeplus krijgt positieve reactie op nieuwe website

Bakkers in bedrijf_Nieuwe Website Bakeplus

Bakeplus lanceerde eind vorig jaar een nieuwe website van Bakeplus gelanceerd met een feestelijk online event. De nieuwe website is volgens Bakeplus een flinke upgrade ten opzichte van haar voorganger, met name op het gebied van gebruiksgemak en inspiratie. Het bedrijf merkt dat steeds meer (banket)bakkers de weg naar de nieuwe website weten te vinden.

De oude website is recentelijk gesloten. Dit betekent dat alle online bestellende klanten inmiddels zijn overgestapt naar het nieuwe platform. "De geluiden zijn zeer positief" aldus Bakeplus. Het bedrijf ziet dit ook terug in de cijfers. Inmiddels heeft Bakeplus ruim 500 tevreden online bestellers. Dit is een belangrijke mijlpaal voor het bedrijf.

Bakeplus verwacht dat met de start van het ijsseizoen het gebruik van de nieuwe website nog meer toe gaat nemen. Naast de producten biedt het online platform ook inspiratie voor ijsbereiders met creatieve ijsrecepten en demonstratievideo’s. Op deze manier wil Bakeplus een platform creëren waar zowel bakkers als ijsbereiders terecht kunnen voor inspiratie, informatie en de beste producten.

Lees ook
Normaal

Normaal

Ik weet niet hoe het u vergaat, maar ik ben het soms zo zat. Dat iedereen de afgelopen tien weken maar deed alsof we zoveel tijd over hebben. Tijd om op te ruimen, om nieuwe dingen te leren en om alle achterstallige klussen aan huis en tuin te doen. Terwijl ik net zo druk als anders was en ik om me heen ook vooral mensen zag die het juist drukker kregen.

Nieuwe website BakkersVakWedstrijden

Nieuwe website BakkersVakWedstrijden

De website van BakkersVakWedstrijden is vernieuwd. Het bestuur van het noodzakelijk om de website te updaten omdat "de tijd en ontwikkelingen niet stilstaan". De website heeft een nieuwe look & feel gekregen, navigeert veel gemakkelijker, is overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.

Callebaut steunt lokale chocolatiers met online platform ‘Not Without My Chocolate’

Callebaut steunt lokale chocolatiers met online platform ‘Not Without My Chocolate’

Het virus Covid-19 heeft een grote impact op kleine lokale ondernemers. Zo ook op de Nederlandse chocolatiers. Normaal gesproken is Pasen voor hen een van de piekmomenten, maar nu blijven veel klanten weg. Daarom brengt het Belgische chocolademerk Callebaut het online platform ‘Not Without My Chocolate’ naar Nederland